Tandamram Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 i cs er det veldig små marginer, når du ser en fiende må du reagere så fort du kan og få siktet plassert på han så fort du kan og skyte så fort du kan, den første kulen er avgjørende, treffer du fienden med en kule før han skyter så blir hannes aim ødelagt og han vil slite med å ta deg. Er CS annerledes enn andre FPS-spill da? Jeg mener det holder lenge med 60+. Litt lavere kan gå an men da begynner ihvertfall jeg å fnyse. Men det der med flat 100 fps er jo bare tull... Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 I BF1942 overlever jeg med 50-60FPS uten problemer.I spill som Unreal2003 går 40-50FPS helt fint egentlig synes jeg.Alt over 60 er bare bonus er min mening.Så det derre med 100FPS konstant i CS har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Get over it. Mer fps = bedre flow i spillet. Man reagerer raskere, diggere å spille. Man kan ikke se forskjell mellom 60 og 100 fps, men man merker det. I q3 f.ex finnes det hopp man ikke kan ta med mindre man har 125fps stødig. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Om spill går glatt eller ikke er også avhengig av om spillet er optimalisert for en hvis fps. Grunnen til at spill hakker eller rykker er fordi fps'en kommer under en minimum grense som spillet har.For at et spill skal gå glatt bør det helst ligge rundt 60fps. Men dersom et spill er optimalisert for 30 og ligger rundt der skal det og gå glatt... jepp, mennesker ser "evig" bilder i sekundet, eller refleksjoner som det egentlig er, bare at Video som har 25fps bruker noe som heter Motion Blur for og få det til og se flyttende ut, dette brukes ikke på PC, ville krevd ekstrem maskin kraft, og sikkert fått ganske uklare bilder.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Om spill går glatt eller ikke er også avhengig av om spillet er optimalisert for en hvis fps. Grunnen til at spill hakker eller rykker er fordi fps'en kommer under en minimum grense som spillet har.For at et spill skal gå glatt bør det helst ligge rundt 60fps. Men dersom et spill er optimalisert for 30 og ligger rundt der skal det og gå glatt... jepp, mennesker ser "evig" bilder i sekundet, eller refleksjoner som det egentlig er, bare at Video som har 25fps bruker noe som heter Motion Blur for og få det til og se flyttende ut, dette brukes ikke på PC, ville krevd ekstrem maskin kraft, og sikkert fått ganske uklare bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå