Gjest Slettet-LJRV7e Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei allesammen jeg har puttet ut en tegneserie om mobbing som jeg har veldig lyst at dere tar en titt på. Del 2 kommer snart! værså snill å gi feedback og hva dere likte og ikke, lærte dere noe osv Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fint prosjekt, men ble litt lenge å se på bilder i 9 minutter. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva skjedde videre? Det var litt spennende Jeg syns den var bra. Er dette en papirutgave som du skal levere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-LJRV7e Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva skjedde videre? Det var litt spennende Jeg syns den var bra. Er dette en papirutgave som du skal levere? Ja. Jeg har også en del to som kommer ut nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-LJRV7e Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 DEL 2 ER UTE GÅ Å LES! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 For å benytte gjestekontoen, må temaet som diskuteres være av sensitiv art for trådstarter selv. Jeg ser ikke at dette kravet her oppfylles. I tillegg må emnetittelen din være beskrivende for trådens innhold, ikke en hel masse ord i store bokstaver som skriker at folk skal lese. Tråden stenges, men trådstarter oppfordres til å registrere en brukerkonto og fortsette derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg