Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerte i den ene testikkelen.

Gjest ikkesåmanly

Anbefalte innlegg

Gjest ikkesåmanly

Hei der.

Etter en nokså røff gymtime tidligere idag fikk jeg en forferdelig smerte i venstre testikkel, såpass kraftig at det var veldig smertefullt å gå hjemover. Et eller annet hadde skjedd uten å vite helt hva som var grunnen, men jeg kunne så vidt være borti uten at jeg kjente den intense smerten. Nå er smerten nesten borte, og det er helt normalt å være borti ( høres ut som den grisen her :p ), men likevel kan jeg kjenne et lite snev av smerte. Det som er litt skummelt er at dette ikke er første gangen jeg har følt det slik, selv om det aldri har vært så smertefullt som tidligere idag, men dette har vært i perioder med en god del sex, noe jeg tror er grunnen. Jeg har "tatt et lite grep" der nede for å kjenne om det er noen klumper, noe jeg ikke har, men da lurer jeg på hva smerten her kommer av?

Bør jeg dra til legen, eller er dette noe normalt? Jeg blir fort veldig paranoid, men har ikke ballene( Ha ha ha ) til å dra til legen, spesielt når jeg ikke er helt sikker på at det er noe galt.

Håper moderatorer respekterer at jeg poster som gjest på denne her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt vanlig å ha litt vondt der av og til, kanskje noe har vridd seg litt eller fått seg en liten trøkk, men det er laget for å tale en støyt. Gi det en dag eller to, så er det nok over. Hvis ikke, må du skyndte deg som faen til legen. ^^

Lenke til kommentar

Jeg har hatt akkurat samme smerter en gang. Jeg hadde vært å trent, så når jeg satt meg i bilen merket jeg en utrolig vond følelse i venstre testikkel. Det viste seg at det var den "tråden" som testikelen henger i hadde vridd seg. Det var spesielt vondt å sitte nede, men også å gå. Mine smerter gikk over etter at jeg gikk en lang tur. Virker som om testikkelen vrei seg tilbake til sin normale stilling.

Nå skal ikke jeg si med stor sikkerhet at det er dette som er problemet, men det kan være en mulighet.

Om det ikke stemmer, så burde du nok oppsøke en koselig urolog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...