Lindsay Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg kjører en FreeNAS med dualcore og lurer på om dette er støttet i kjernen? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 http://www.freenaskb.info/kb/?View=entry&EntryID=165 Processor Replacement: Processors can be replaced or upgraded without any data lost. L1 and L2 cache size of the processor can make a difference. Performance: P2 it’s OK for a small network server without SoftwareRAID. P3 it’s a good choice, for the server reliability and SoftwareRAID. P4 is the best choice for the moment. <li>Multi-Processors: I successfully run FreeNAS 0.685b2 on Pentium DualCore, waiting for news from AMD. Står ingenting om når dette var skrevet, men jeg antar at det er lenge siden Flerkjerne er ikke noe problem i GNU/Linux, så jeg regner med at *bsd er det samme. Et betimelig spørsmål er "hva skal du med det?" Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg kjører FTP,ssh og rsync da jeg syncer backup til freenas, dette gikk som sirup på en via C3 933Mhz så derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå