SargatH Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei. Jeg har nylig fått et problem at den har begynt å dø når jeg gasser. Det begynte å skje når jeg var ute å kjørte med den i går, så plutselig gikk turtallet helt ned og den døde. Så parkerte jeg den på en parkeringsplass og der har den stått over natta. Testet den igjenn i dag, og samme problemet. Den gikk i 10 sekunder får den begynte med det samme igjenn. Det rare er at den går fint på tomgang, turtallet er helt normalt der, men når jeg gir gass går den litt så dør den. Uansett hvor mye. Noen som har en ide hva som feiler den? Er det rusk i forgasseren? Luftfilteret? Er ikke så alt for lenge siden jeg sjekka det der, var vel i sommer en gang og der stod alt bra til og nå bor jeg på en plass jeg ikke har verktøy til å sjekke det heller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Høres ut som rusk i forgasser e.l. Hadde/har samme problem med båtmotoren min, håper det fikset seg etter at den ble druknet i 24 timer. Lenke til kommentar
hvor Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hadde samme problem med min suzuki fz. men så skrudde jeg litt på lufteskruen så funket den fint Endret 19. mars 2009 av hvor Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 ah kan teste det! Er det lett å komme til den? Er ikke helt sikker på hvor den ligger hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå