Gå til innhold

Menn om stort og smått...!

Kelsier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men beina på ringen kommer du høyere opp....!!

Ja, og det e lengre ned når du faller. Det e ikke helt uten grunn at det er slike skilter: toilet-sign.jpg .. funny-sign-toilet-superman.jpg på en hel del av hovedstadens toaletter som er tilgjengelig for folk flest, da en stor folkegruppe praktiserer stående bæsjing.

On topic så står man sjøl å pisse såfremst man ikke e så full at man av den grunn må sitte, e utrolig treffsikker og har langt utstyr.

Lenke til kommentar
Alle som kan kalle seg menn pisser stående. Om man tar det sittende, så har man tapt (med mindre man skal bomelom samtidig) smile.gif Å kunne stå er noe kvinnfolka misunner oss.

må si meg enig der, menn skal f*** ikke sitte å pisse!! får være grenser

Lenke til kommentar

Hvilket teknikk bruker dere når driten skal tørkes av? Drar dere dopapiret oppover over skrukka for å så samle alt oppunder begynnelsen av pungen eller drar dere driten andre vei ned mot halebenet? Jeg foretrekker førstnevnte metode da det gir en mer rensligere effekt. Har eksperimintert en del med dette nå, og tror det ligger en storslagen vitenskap bak det hele! :grin2:

Lenke til kommentar

Jeg varierer, dassen nede sitter jeg, dassen oppe står jeg, dassen nede brukes av kvinnfolk, dassen oppe ikke (har sine spor ja)

det er hjemme..

er jeg på byn eller ute og drikker står jeg til punktet der jeg merker at "Står jeg når blir det småsexy flekker på lårbenet etterpå!" aka da sitter jeg <.<

Sitte > Piss på leggen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...