kaffebryggare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Mener du å pisse i vasken...? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg bare lurer på, hvis dere sitter, tar den ikke borti kanten av og til da? Hvis ja, er ikke det kaldt? :!: Jo og jo. Hjemme sitter jeg, borte står jeg. Easy as that. Lenke til kommentar
Mangellapp Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Men beina på ringen kommer du høyere opp....!! Ja, og det e lengre ned når du faller. Det e ikke helt uten grunn at det er slike skilter: .. på en hel del av hovedstadens toaletter som er tilgjengelig for folk flest, da en stor folkegruppe praktiserer stående bæsjing. On topic så står man sjøl å pisse såfremst man ikke e så full at man av den grunn må sitte, e utrolig treffsikker og har langt utstyr. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ser noen skriver at de pisser kun stående når de har dårlig tid... Eier ikke folk her vask eller? Pissa i vasken når jeg var mindre... Gøy! Skjølla alltid godt etter meg da-... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 pisser stående, driter sittende, men en uke skal jeg bytte på!! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Alle som kan kalle seg menn pisser stående. Om man tar det sittende, så har man tapt (med mindre man skal bomelom samtidig) smile.gif Å kunne stå er noe kvinnfolka misunner oss. må si meg enig der, menn skal f*** ikke sitte å pisse!! får være grenser Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilket teknikk bruker dere når driten skal tørkes av? Drar dere dopapiret oppover over skrukka for å så samle alt oppunder begynnelsen av pungen eller drar dere driten andre vei ned mot halebenet? Jeg foretrekker førstnevnte metode da det gir en mer rensligere effekt. Har eksperimintert en del med dette nå, og tror det ligger en storslagen vitenskap bak det hele! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Her er et diagram av hvordan jeg tørker rassen, representert ved en brun ring. Deler hølet i 4 deler og tørker innover. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvor vanskelig kan det egentlig være å tørke seg bak?! Noobs. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg varierer, dassen nede sitter jeg, dassen oppe står jeg, dassen nede brukes av kvinnfolk, dassen oppe ikke (har sine spor ja) det er hjemme.. er jeg på byn eller ute og drikker står jeg til punktet der jeg merker at "Står jeg når blir det småsexy flekker på lårbenet etterpå!" aka da sitter jeg <.< Sitte > Piss på leggen Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hvor vanskelig kan det egentlig være å tørke seg bak?! Noobs. Ser du den brune stripa di i underbuksa? Den kunne ha vært forhindret hvis du tok denne vitenskapen mer særiøst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå