christer-R Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da jeg har såpass stort kjønnsorgan at det dupper i dovannet ved sittende vannlating velger jeg å stå. Ved utførelse av nummer to må jeg ta i bruk krevende metoder for å la kjønnsorganet gå klar av dovannet, så det gjør jeg bare et par ganger i uken. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sitter når jeg "tøymer ryggen", står når jeg pisser. Har aldri prøvd å stå og drite. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når en driter må undertegnede ta grepa tak i laksen for ikke å få frostskader. Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Testet akkurat ut teorien med beina på ringen, og sitte på huk. Funker kanon!!! Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Yes, prøv selv! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg kan ikke sitte, utstyret kommer nedi vannet og det blir bare søl. Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Men beina på ringen kommer du høyere opp....!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg kan ikke sitte, utstyret kommer nedi vannet og det blir bare søl. Ikke skryt på deg for mye... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Helt hysterisk bra tråd ^^ Må si at jeg står ;p Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg står som regel, men det hender jeg sitter hvis jeg ser noe interresant lesestoff (og da sitter jeg og leser ut et par tegneseriespalter også). Ved nr 2 sitter jeg alltid, men må av nødvendighet ta tak i loffen for å unngå kontakt med porselen. På fylla sitter jeg som regel dersom dassen er rein (hjemme, eller på besøk), på byen står jeg alltid (overraskende nokk er det lettere å treffe blinken (vann) enn å gå rett ). Når det kommer til rist/tørk, så synes jeg det funker best å sørge for at det som er i slangen kommer ut, og så tørke. "Uansett hva du rister og slår, den siste dråpen i buksa går", med mindre du bruker papir Særere emne skal du lete lenge etter ja Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Går no ikkje an å sitje når ein skal mige? Viss ein sit får ein ikkje ut alt pisset i blæra, og må difor mykje hyppigare på do. Det er dessutan ei deilig kjensle å vere heilt tom i blæra, og den kjensla ville eg ikkje fått om eg sat. Lenke til kommentar
evn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 SNakk norsk da for faen, Kalvegodt Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 SNakk norsk da for faen, Kalvegodt Har eg gjort noko anna? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 SNakk norsk da for faen, Kalvegodt Stay in school. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Bruk små bokstaver da for faen, evn. Bruk punktum da for faen, evn. Ikke vær frekk da for faen, evn. On Topic: Sitter hele tiden. Er godt å sette seg ned med laptopen eller donald en halvtime alene på dass. Endret 26. mars 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 On Topic: Sitter hele tiden. Er godt å sette seg ned med laptopen eller donald en halvtime alene på dass. Det blir kanskje litt kraftig OT fra en kraftig overtrøtt stakkar, men jeg spora av mentalt når du snakker om å sitte en halvtime på dass med laptoppen, og fikk bare veldig syke tanker når du nevnte donald etterpå Tror det er på tide å legge seg nå Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) *Humre* Endret 26. mars 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Står når jeg pisser, sitter når det dreier seg om nummer 2. Penis tar borti skåla og det er liksom ikke så sykt mye man kan gjøre med det. Ser noen skriver at de pisser kun stående når de har dårlig tid... Eier ikke folk her vask eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå