Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Haha. Ja dumme meg som velger det som jeg synes er mest behagelig . Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kor behageleg det er kan vel diskuterast, men det er greit. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det kan vel egentlig ikke diskuteres hvor behagelig JEG synes det er å sitte eller stå, ettersom dette er en fullstendig subjektiv mening. Hva JEG synes blir derfor i min situasjon i denne sammenhengen 100% korrekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, men tomt blir det ikkje og resten går i bokser, truse eller kva ein måtte ha på seg. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan ikke si jeg har det problemet Zeph, men om du ikke har kontroll på lukkemusklene dine så må du gjerne bli sittende Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tyngdekrafta sørger for at alt ikkje kjem ut, hjelper aldri kor mykje muskler ein har. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Men selv om ikke alt kommer ut betyr ikke det at det første jeg gjør er å la det renne ut i buksa når jeg setter meg:) Jeg bruker ofte hvite boksere slik at et slikt problem ville tidvis vært tydelig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Alle som kan kalle seg menn pisser stående. Om man tar det sittende, så har man tapt (med mindre man skal bomelom samtidig) Å kunne stå er noe kvinnfolka misunner oss. Endret 21. mars 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Alle som kan kalle seg menn pisser stående. Om man tar det sittende, så har man tapt (med mindre man skal bomelom samtidig) Å kunne stå er noe kvinnfolka misunner oss. Så lenge jeg har et toalett å gå på så trives jeg ganske bra med å sitte. Det er chill:) Endret 21. mars 2009 av Capria Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Trives du like godt å sitte på utesteder også? Toalettene der sent lørdags kveld...urgh. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er ikke verre enn å legge på papir, eller ikke sette seg helt ned, eller tørke av doringen først (mange utesteder/offentlige toaletter har denne muligheten). Lenke til kommentar
evn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Står, har altid gjort det" Forbanna ekkelt å få penisen gnidd oppetter den jævla kalde skittene doskåla! Er nesten fristet til å gjøre det samme med number two Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Står, har altid gjort det"Forbanna ekkelt å få penisen gnidd oppetter den jævla kalde skittene doskåla! Er nesten fristet til å gjøre det samme med number two Akkurat det sa jeg og tidligere. Fint at flere føler det likedan. Ellers vil jeg bare si: Denne diskusjonen har gått way out of line! Føsj. Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg prøver å få typen min (mann m. mannlig kjønnsorgan) til å sitte på dassen, og dere har utstyrt meg meg mange fine, nyttige argumenter Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nytt tema! Tørke eller bare riste? Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har så kort penis at det holder å tørke meg, ingen dråper igjen inni der etter at jeg er ferdig, nei!! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nytt tema! Tørke eller bare riste? Tørke. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Riste kan man gjøre der det finnes pissoarer. Ellers så fyker det jo urindråper over alt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ahh. Bringer tilbake mange minner fra den helt utrolig latterfremkallende "Hvordan tørker du deg?"-tråden. Ingen ting som å sette seg å ta en pust i bakken når man først skal pisse. Har kort nok penis til at det går helt utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå