Kelsier Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hei! Som mann har jeg et spørsmål til dere andre menn. Jeg lurer på - når dere skal både stort og smått, sitter dere hele tiden, eller tar dere det lille stående? Seuzan Edit: Leif! Endret 19. mars 2009 av Seuzan Lenke til kommentar
Tot_Neo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hjemme alltid sittende... Borte blir det nok det lille stående.... Rett og slett en vurderingssak pga renslighet.... Men å sitte er nok det beste for hele systemet... Får tømt mer enn når man står.... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Samme som ovenfor. Det er bedre for systemet, og så er det vanskelig å lese Carburetti og Tommy & Tigern når man står :!: Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Båre = strø? Isåf står jeg alltid! Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Nå er jeg egentlig kvinne med mannlige kjønnsorganer (mann i hodet), men finner det vanskelig å stå å bimmelimme på grunn av min feminine fysikk Det blir bare så altfor galt!! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Finns det gutter som sitter å pisser? Værste jeg har hørt. Nå blir vel Seuzan et noe merkelig tilfelle da.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Finns det gutter som sitter å pisser? Værste jeg har hørt. Nå blir vel Seuzan et noe merkelig tilfelle da.. Det finnes knapt fordeler med å stå, så eg ser ikkje kva problemet er med det. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 når jeg er hjemme sitter jeg hvis ikke jeg har det travelt å må kjappe meg. Når jeg ikke er hjemme står jeg. Er godt å bare spassere inn på dassen å sitte seg ned å slappe av et minutt Dessuten så såg jeg på nyhetene, begynner å bli et par år siden nå da, men der kom de frem til at du tømmer blæra mer når du sitter enn når du står, så like greit å sitte Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter altid. Det går faen ikke bare en vei om jeg står, alltid piss overalt etterpå. Etter et par pils blir det hitlerstilling foroverbøyd så penis peker rett ned, det er den beste kompromisset mellom fart/ikke søle for meg. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg bare lurer på, hvis dere sitter, tar den ikke borti kanten av og til da? Hvis ja, er ikke det kaldt? :!: Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kaldt og ekkelt. God grunn til ikke å sitte. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Av og til? Den ligger så å si mot kanten. Nesten grunn god nok til å stå for å do number two.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har en kamerat som står med beina på ramma og sitter på huk over toalettet. Han sier det funker knall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg bare lurer på, hvis dere sitter, tar den ikke borti kanten av og til da? Hvis ja, er ikke det kaldt? :!: For dei med eit unormalt lite toalett eller ein abnormt stor penis kan det kanskje være tilfelle ja, men akkurat den saken er ein overdrivelse frå dei som absolutt skal stå. Kaldt og ekkelt. God grunn til ikke å sitte. Eg veit ikkje med deg, men mine bad er oppvarma. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 GISP! grensa går for meg når jeg skal fortelle om jeg tisser stående eller sittende! Det blir bare for intimt! Ok da, stående, men anyways... Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eg veit ikkje med deg, men mine bad er oppvarma. Nå sikta han vel til kaldt og ekkelt i området som berører porselen vil jeg tro. Det er hvertfall det jeg finner ubehagelig med å sitte. Kanskje jeg som har en utilpasset skål når det kommer til det, men kanskje det er fordi produsenter (av skåler) ikke regner med penis i det området... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eg veit ikkje med deg, men mine bad er oppvarma. Nå sikta han vel til kaldt og ekkelt i området som berører porselen vil jeg tro. Det er hvertfall det jeg finner ubehagelig med å sitte. Kanskje jeg som har en utilpasset skål når det kommer til det, men kanskje det er fordi produsenter (av skåler) ikke regner med penis i det området... Eg er klar over det, men porselenet er ikkje kaldt dersom rommet er varmt. Du må jo sitje når du har ærend med nummer to, eller står du då og? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Badet mitt er varmt Zeph, men jeg har desverre ikke råd til vamekabler innebygget i toalettets porselen. Porselen, som metall, fungerer på den måten at det trekker til seg varme, noe som gjør at det føles kaldt å komme i kontakt med det. Jeg har også et rent toalett, men jeg forbinder fortsatt toalettet med ekle ting, derfor føles det ekkelt når det oppstår kontakt mellom porselenet og tassen min. Kaldt og ekkelt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Du skal ikkje akkurat vifte rundt med tassen nedi der og daske den rundt heile skåla då. Jaja, irony strikes again. Mann nok til å stå, men ikkje mann nok til å sitje på det kalde porselen. Endret 21. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå