Gå til innhold

Ikke bilde på TV2WebTV

eberland

Anbefalte innlegg

Hei.

Oppdaget en snedig feil i går....

Når jeg ser på TV2 webtv på LCD skjermen fungerer alt slik det skal, men på tven ser jeg alt(desktop,IE, utforsker osv...) men ikke filmen/tv programmet. Svart skjerm kun der som det skulle vært film. Alt annet vises på tven :shrug:

Har nettopp lastet ned nye drivere til mitt ASUS GF4 Ti4200. Kan det være disse som er problemet?Evt hvorfor????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her, må også stille som primær skjerm! noen som har en løsning der jeg slipper det?

Fungerte ved første gang av installering av kortet, da gikk filmen automatisk til full screen på tv mens på pc-skjermen var alt normalt å jeg kunne holde på med andre ting samtidig. Men å finne frem til programmer, drivere å instillinger igjen nå... håpløst :(

Lenke til kommentar
Samme her, må også stille som primær skjerm! noen som har en løsning der jeg slipper det?

Fungerte ved første gang av installering av kortet, da gikk filmen automatisk til full screen på tv mens på pc-skjermen var alt normalt å jeg kunne holde på med andre ting samtidig. Men å finne frem til programmer, drivere å instillinger igjen nå... håpløst :(

Sånn var det med meg også da jeg hadde GeForce4 TI4200, første gangen jeg satt det i så gikk filmer automatisk til TV-utgangen og i fullskjerm, uansett hvordan oppløsning jeg hadde. Jeg kunne t.o.m. bare spille av filmen i Preview i Windows Explorer :D men da jeg formaterte maskinen så måtte jeg plutselig stille TV'n som primær skjerm o.s.v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...