Kruuger Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 -Ydmyk -Sykt deilig -Fantastisk stil -sykt morsom -Suave -Classy -God på trommer -Nice musikksmak -jordnær er ikke lett å velge ;O Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 - Jeg er opplyst og relativt intelligent - Jeg er ikke mainstream på grunn av press fra alle andre eller for å passe inn (dog så vil enkelte aspekter av meg være mainstream, men av helt andre grunner) - Jeg lever med et åpent sinn - Jeg har en mangfoldig personlighet - Jeg har en sterk vilje Jeg håper jeg ikke framstår som blærete nå, altså, men disse fem er uansett idealer jeg prøver å leve opp til. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 - Jeg står for det jeg har sakt/skrevet. - Jeg klarer å forsvare meg selv. - Jeg bryr meg ikke om det negative folk slenger til meg - Jeg er ikke redd for å prøve nye ting. - Jeg er ærlig! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Alltid et halvt fullt glass Gjør mot andre det du vil at andre ska gjøre mot deg Hjelpsom og veldig forståelsesfull trener Får folk til å smile, føle seg komfortable. Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Alt dette er nå egentlig ganske så subjektivt og hva jeg ville kalt " ego boost" men here goes jeg synes og har hørt at: - Jeg er forbanna morsom, spessielt etter en joint. Dette har jeg fått høre siden førsteklasse. - Reflektert som f, dessverre skaper dette en del problemer også - Omsorgsfull - Svært god til å imitere og skuespill, alle brødrene mine er også det - Skal ikke komme her å bable om hvor smart jeg er akkurat, men jeg tror jeg har svært bra anlegg for psykologi og sosiologi. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 jeg er: -hot -musikalsk -arrogant(sikkert ikke positivt i alle miljøer:P) -glad -langhåra hahaxD Lenke til kommentar
iDork Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hah. Hm. Ok. Jeg er flink til å analysere meg selv og mine egne handlinger, som fører til positiv utvikling En jævel til å bake kaker og kanelboller Flink på skolen Rolig i kritiske situasjoner også har jeg jævelig bra rumpe. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 For en koselig tråd Jeg.. - Liker veldig dårlig å bruke tid på å være sint på andre. - Liker ikke å gå rundt grøten og hinte, sier heller ting rett ut. - Er veldig empatisk og glad i å vise omsorg. - Har stor selvinnsikt. - Er djevelsk god i senga, samt at jeg i likhet med iDork har en rumpe til å drepe for. (Dæven, det var vanskeligere enn jeg trodde.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg ser bra ut, er snill og stort sett hjelpsom, er enkel å snakke med, har bred og variert musikksmak, prøver å være alt jeg kan være. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er tøff Jeg har alltid rett Jeg veit når du har feil, alltid! Jeg er modig Jeg har store føtter Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er smart Jeg har bra musikksmak Jeg er tøff Jeg er empatisk Jeg er en realist Jag kan mye rart som mange andre ikke kan Jeg er søt Jeg er snill Jeg har en fin personlighet Jeg er filosofisk Jeg er en naturperson Jeg er en hærlig person Jeg er omsorgsfull Det ble flere enn 5, wtf haha. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg er/har ... -snill. -tålmodig. -kunnskapsrik. -trofast. -selvironi. Lenke til kommentar
asdfghjkl Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 1. Jeg er veldig flink til å forstå, analysere, se flere sider av en sak og trekke sammenhenger. Har lett for skolearbeid. 2. Jeg er flink til å formulere meg både muntlig og skriftlig. 3. Jeg er en god lytter og setter nesten alltid andre foran meg selv. 4. Jeg er alltid positiv. Uansett hva. 5. Jeg er ansvarsfull. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det klarer jeg ikke. Da er du i hvertfall ydmyk. En allerede! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg er omsorgsfull Jeg er morsom Jeg har en sterk mentalitet Jeg er smart Jeg er sinnsykt god i engelsk Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 - Ærlig - Glad - Jeg er positiv - Jeg liker å møte nye folk - Jeg kan klare alt Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 - Smart - Tenker logisk - God på skolen - Kreativ - Viser sjeldent sinne Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 - Trener for å holde meg i form - Er alltid på jakt etter å utvide min generelle kunnskap - Er en god kjæreste - Har et jævlig fint thigh gap - Er veldig kreativ Er mange flere, men det for holde for nå! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå