hiphopopotamus Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) _ Endret 22. september 2017 av hiphopopotamus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 -Smart -Logisk -Godt oppdratt -Glimrende musikk/ølsmak -Ærlig Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) - Smart vil jeg nå påstå at jeg er. - Sta (om jeg først har gått inn for noe så lar jeg ikke hindringer stoppe meg altså). - Er ganske passiv til hva andre synes og til hva som er "inn". - Objektiv og tar sjeldent sider. - Fantastisk musikksmak. Endret 13. august 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 - Ærlig - Skarpe kommentarer - Kan mye om.. Musikk, film og spill - Go til og lese.. - Jeg kan spille bass Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg - er ærlig - er høflig - er vennlig - er sosial - er lettlært - er kreativ - er smart - er klok - er skarp - er forutsigende - er nøyaktig - er presis - er morsom - er høyrehendt - er flink til å skrive - er hardt arbeidende (til tider) - har et pent navn. - har et pent etternavn - har viljestyrke - har lederegenskaper - har konkurranseinstinkt - har gode kommunikasjonsevner Var ganske vanskelig det her, ja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 - Intelligent - Hjelpsom - Målbevisst (har jeg først satt et mål, så skal jeg nå det, om det så tar flere år) - Sosial (til en viss grad ) - Lojal mot vennene mine, og de som betyr noe Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 -Smart -Snill -Sexy -Sosial -Sterk Lenke til kommentar
Lekilodelt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 - hyggelig - smart - vennlig - karismatisk - ærlig Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) -Sta (kan være en bra ting til tider) -Snill og grei (gjør mot andre som du vil, blablabla... og "you're right, and I have my peace") -Har egne meninger, og står for dem -Ikke lett å manipulere -Sparsom Denne posten tok meg ca 15 minutter å skrive. Ikke fordi det er så mange positive ting at jeg hadde vanskelig for å velge 5, men tvert imot. Det tok meg kjempelang tid å finne 5 positive ting om meg selv. Jeg kunne skrevet en hel bok om alle de negative tingene på under en uke, mens nok positive ting til å fylle ut en hel side sikkert ville tatt et halvt år. Endret 24. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 - Djevelsk - Dårlig - Doven - Dum - Drittsekk Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 - Djevelsk- Dårlig - Doven - Dum - Drittsekk Hei, bare ting på det, og Hei! Nicket begynner på D. Det syntes jeg var ganske positivt. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 -Jeg er morsom-En god venn-Står for det jeg tror på-Flink til å tegne-Lesehest ( xD ) Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 - smart, men prater med små ord - har bra sosial intligens - er blid å glad og elsker å få andre i humør - sympati og empati er ikke et fremmed ord - har stor forståelse for dyr Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan lite om mykje Liker å arbeide Blir med på alt mulig Snakker mykje Snill (Håpar eg) Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 - Rettferdig - Positiv - Veldig moden for alderen - Lojal - Intelligent Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hjelpsom Smart på enkelte områder Flink på fotballbanen i følge alle vennene mine Ærlig Rar (xD) Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Flink med logisk tenking, kuber og sånt Har god innsats på skolen Er sjelden sint og sur Har mange interesser Kan bli fort gla i folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå