Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Jeg er generelt sett hyggelig og grei - Jeg hører på mange ulike typer musikk og har gjort meg opp en mening rundt dette - Jeg er god på å ordlegge meg skriftlig og har generelt sett god rettskrivning - Jeg har fin håndskrift til gutt å være - Du kan snakke med meg om det er noe som plager deg Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg er positiv til det meste, og klager generellt lite på andre Jeg har en tendens til å kunne omgås og snakke med alle type folk, fra folk som sliter psykisk til gangstere til snobbegutter, noe som er kjempekoselig Jeg kan få til nesten hva det skulle være, om motivasjonen er på plass Jeg får ofte høre at jeg er morsom Jeg har på følelsen av at de aller fleste jeg kjenner liker meg som venn, og at ingen direkte misliker meg Koselig tråd forresten Endret 27. april 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Rolig og avslappet type til vanlig, men når det virkelig trengs kicker jeg til - God til å lytte og prate med personer i vanskelige situasjoner. - Er til å stole på. - Husker detaljer. - Generelt ganske klok Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) 1. Jeg er omtenksom og omsorgsfull. 2. Jeg er et sterkt menneske (etter mange år med mobbing har jeg kommet langt, nettopp fordi jeg er et sterkt menneske som står for den jeg er og ikke gir opp). 3. Jeg er engasjert og brenner sterkt for det jeg tror på (f. eks drømmen om å bli lærer, politiske saker osv). 4. Jeg er flink i engelsk (etter mange MANGE strevsomme år hvor jeg faktisk hatet engelsk, har endelig funnet min nisjé). 5. Jeg er en god kjæreste (det sier ihvertfall kjæresten min, så da stoler jeg på det). Endret 27. april 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 1. Tollmodig (selv om jeg kan være ganske irritabel noen dager) 2. Jordnær 3. Lojal 4. Smart 5. Selvstendig Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 -Jeg er smart -Jeg er forståelsesfull -Jeg er hyggelig -Jeg er inkluderede -Jeg er flink til å stå for mine meninger Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 1. jeg er flink til å se situasjoner fra mange synspunkter 2. jeg er hyggelig 3. jeg er flink med hendene (mekke, trearbeid, mat ++) 4. jeg er en tålmodig person 5. jeg er intelligent Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1. Jeg hater andre 2. Jeg er best i alt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Oppfinnsom/kreativ. Setter gjerne på steikeovnen så lenge du har pizza. Snill/Ikkje fordomsfull. Kjøper alltid meir drikke enn eg trenger og ender alltid opp med å dele ut til alle. Eg er god med musikk. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Alltid glad! Alltid en vits som er tørrere enn sandpapir på lager! Kjekk (bare spør Mimir og Hoppende Bryster) Inkluderer alle, siden jeg vet hvordan det er å være den som blir sittende utafor Glad i og flink med mindre barn Jeg kunne ramsa opp masse fler, men jeg tar heller bare en ekstra for å summere opp alt! Jeg digger meg selv! Endret 29. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hjelpsom God lytter Tar vare på vennene mine Blir fort glad i folk x) Jeg har et bra temperement Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Janteloven har satt sitt preg i mitt sinn, som de fleste andres. Men skal prøve. 1. Jeg tenker allerede som en advokat, selv om jeg er på mitt første år på jussen. (Mange vil mene dette er negativt) 2. Jeg kan formulere meg sånn noenlunde, muntlig og skriftlig. 3. Jeg klarer meg med lite søvn. (tydeligvis, siden jeg sitter opp nå, til tross for at jeg skal opp klokka 7 i morgen) 4. Jeg begynner å bli en ganske habil gitarist, rytme og solo. 5. Jeg er altfor snill. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 -Brutalt Herlig -Herlig Brutal -Sier det jeg mener og står for det. -Velger å tro at jeg er over gjennomsnittlig morsom. -Eller må jeg oppleves. I'm fab. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 1. Jeg liker å tro at jeg er en god venn. 2. Begynner å bli flink å spare. 3. Trenger lite søvn, og har bra pågangsmot. 4. Jeg er veldig flink til å ta vare på damen. 5. Jeg er flink å improvisere. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg er kreativ Jeg er bred (altså jeg kommer overens med de fleste mennesker). Jeg er til og stole på og møter alltid opp tidsnok til avtaler. (Jeg har ikke en eneste forsentkommning til skolen gjennom hele mitt liv). Jeg har min egen mening om ting. Jeg er god til å snakke (jeg elsker faktisk å snakke med folk, noe som er rart siden jeg er veldig lite ute å prater med folk ) Endret 4. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
decophly Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Selvstendig Morsom(humor på andres bekostining) Villig til å lede Fokusert Smart Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 1. Jeg blir med på nesten alt! bare å spørre (riding anyone?) 2. jeg kjeder meg ALDRI.. kan spille wow i en uke i strekk til sykkeltur rundt norge 3. bryr meg MYE om mennesker.. skal mye til før jeg hater noen 4. hisser meg ikke lett opp i ting.. om jeg gjør, glemmer jeg det etter 5 min 5. er så og si ALLTID i godt humør! "For livets glade gutter går solen aldri ned!" Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) 1. Snill 2. Morsom 3. Hjelpsom 4. Målbevisst 5. Selvsikker Endret 4. mai 2009 av Nickless Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg er ydmyk Jeg er bedre enn deg Jeg vet når jeg tar feil Jeg tar aldri feil Jeg vet ikke engang hva feil er *jeg vet når DU tar feil? Endret 4. mai 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 - Jeg er flink til å lese - Jeg er flink til å underholde meg selv (puslespill, kryssord, kabal, spille brettspill med meg selv og slikt, så jeg klarer meg uten andre folk) - Jeg er ei flink husmor og klarer å lage mat, vaske hus, vaske klær, bake brød, stoppe sokker, passe barn og hva det skal være - Jeg er flink til å sortere og kategorisere ting og rot - Jeg er flink til å holde meg unna leger, autoriteter og lærere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå