Grand Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 - Jeg er morsom - Jeg er snill - Jeg er god i gym - jeg er god til å jobbe - jeg er tar ting fort, men glemmer ting også ganske fort. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 - Jeg er snill. - Jeg er en god venn. - Jeg er relativt morsom. - Jeg er ærlig. - Jeg er kul. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg er i stand til å se mine positive sider Jeg er en pliktoppfyllende person Jeg er en kunnskapsrik person Jeg er em omsorgsfull Person Jeg er en sosial person Endret 19. mai 2009 av Yohan 1 Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mhh skal vi se: * Jeg er loyal * Jeg er morsomt(sier vennene mine) * Jeg sier alltid det jeg tenker, * er alltid ærlig * Jeg ble fortalt at jeg har en fin rompe Wow det var vanskelig. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg liker å tro at jeg er: - Smart - Morsom - Flink til å få ting gjort - Oppmuntrende - Psykisk sterk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 - Morsom. - Lojal. - Har opplevd mye i løpet av mitt liv, har mye livserfaring. - Har ofte mye klokt å si. (Eller ikke?) - /shrug. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tja. - Jeg er kreativ. - Jeg er et litterært oppegående menneske selv om rettskrivingen min ikke alltid gjenspeiler dette. Har et over gjenomsnittet vokabulær og et ganske greit språkøre. - Jeg er en god lytter. Stiller gjerne opp for venner om de trenger en gråtende skulder. - Jeg har en ganske bred humor som dekker alt ifra selvironi, til det å gå rett bort til noen jeg ikke kjenner. Den funker ikke like bra på internettet though, men det er likegreit. Man skal jo gjerne prøve å holde en viss form for saklighet. - Jeg er stygg, så om ei kjerring er ute etter kjærestemateriale, og vil ha en person der hun kan sitte (ligge?), vel vitende om at hun aldri vil bli dumpet, så er telefonnumeret mitt bare noen tastetrykk unna. Faen da. Det består jo bare av åtte tall. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) nei Endret 2. juni 2013 av medlem-173043 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 *Jeg er VELDIG snill. *Jeg bryr meg veldig om mennesker. *Jeg er morsom *Jeg har aldri uvenner. *Jeg krangler ekstremt sjledent. Detta var godt kjente jeg :| Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er trofast og lojal Jeg takler å være alene Jeg er kreativ Jeg kan litt om veldig mye Jeg er smart Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 - Jeg er en kul fyr - Jeg har norges beste dialekt - Jeg ser på meg selv som attraktiv - Jeg er til å stole på - Jeg har rå humor Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 -Jeg er heit -Jeg er pålitelig -Jeg er flink med data -Jeg er flink på skolen -Når jeg setter meg mål utfører jeg de alltid til de er tilnærmet lik perfekte. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er god jeg er bedre enn fantomet Jeg er god jeg er bedre enn Sylvester Stallone Og alle tar meg til seg Alle smiler og sier hei Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Jeg er god i matte. - Jeg har god musikksmak. - Jeg kan lage mat. - Jeg er flink med dyr. - Jeg er somregel ganske snill. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Jeg er god i matte.- Jeg har god musikksmak. - Jeg kan lage mat. - Jeg er flink med dyr. - Jeg er somregel ganske snill. De 4 første kan jeg både bekrefte og anbefale, men den siste ville jeg ikke tatt for god fisk. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg: Er nærmest dumsnill Er en god lytter Kan se problem og diskusjoner fra flere perspektiv Gir meg når jeg får bekreftet at jeg har feil Holder 100% på hemmeligheter og man trenger ikke si fra at det er hemmelig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Fint tiltak! Jeg er omsorgsfull og empatisk Jeg er forholdsvis intelligent Jeg er hyggelig mot bussjåfører og kassadamer Jeg kan lage mat og vaske klær Jeg etter pris på de små gledene i livet Endret 10. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
i93 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 -Snill -Setter andre fremfor meg selv -Atletisk -Morsom -Intelligent Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm, må tenke litt på den her, gitt.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 de 5 positive jeg er stolte å ha + *Alt passer, uansett hva. Klær, stil, humor osv. Jeg veit åssen å komme meg inn det *Intelligent *Lojal *Selvstendig rebelsk, gjør hva jeg vil * Brutal ærlig og en ting til, arrogant drittsekk. Det er jeg stolt å være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå