Gå til innhold

Si 5 positive ting om deg selv


Olum

Anbefalte innlegg

Jeg fant ikke en lignende tråd så jeg oppretter en. Oppgaven, som var vanskeligere enn jeg trodde, er at dere skal skrive 5 positive ting om dere selv. Det er ikke lov å spørre venner om hjelp.

 

Mine:

 

*Jeg står alltid for mine meninger. (De kan selvfølgelig forandre seg)

*Jeg er et opplyst og intelligent menneske, selv om karakterene mine ikke gjenspeiler det.

*Jeg vil si jeg er et kulturelt overmenneske (i mangel av et bedre ord). Jeg har min helt egen musikk- og filmsmak. Den eneste måten andre kan påvirke den på, er via anbefalinger. Jeg hører ikke på noe som helst musikk bare fordi det er "kult".

*Jeg er en autoritær ledertype.

*Uansett hvor drittsekk jeg er, har jeg alltid hatt mye venner og det virker som folk liker å være med meg. Ikke spør hvorfor, men det kan ha noe med min galgen- og ofte direkte humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  • I likhet med Olum så hører jeg ikke på musikk/ser filmer fordi det er "inn"/kult. Jeg havner ofte i situasjoner fordi jeg ikke liker de nyeste og heiteste tinga, og heller holder på mitt.
  • Jeg (tror) jeg er en god venn.
  • Jeg liker og utforsk nye ting, og selv om jeg kan virke slapp og lat, så er jeg interessert i både reise og å bli med på ting.
  • Flink til gruppearbeid, backe opp andre
  • Holder på hemmeligheter.

Lenke til kommentar

*I likhet med de andre over meg her, så liker jeg heller ikke musikk, klær, filmer osv bare fordi det er "kult","in" , mainstream og trygt å like.

 

*Jeg er åpen for nye ting.

 

*Har opplevd mye og har en del livserfaring.

 

*Beskytter vennene mine.

 

*Er opptatt av kultur, og ikke bare fra Europa, men hele verden. Vil tørre å påstå at jeg kan en del om diverse subkulturer.

Lenke til kommentar

Har utviklet meg de siste to årene, og fra å bli oppfattet av flere nye bekjentskaper som negativ og stille, er jeg nå vendt mer mot andre siden.

Jeg bruker alltid blinklyset i rundkjøringer.

Jeg er flink til å jobbe under press.

Jeg husker godt tall og trivia.

Jeg stiller opp for venner og familie.

Lenke til kommentar
jeg skal i alle fall prøve:

* Jeg ser på meg selv som snill

* Jeg forstår ting veldg lett, og lærer fort

* Som mange andre her, så hører jeg på den musikken jeg vil

 

 

Ja, det var vel alt :confused:

 

Vi vet alle sammen at du har flere positive sider :)

* Han liker Herman Hedning, bra tegneserie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...