Olum Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg fant ikke en lignende tråd så jeg oppretter en. Oppgaven, som var vanskeligere enn jeg trodde, er at dere skal skrive 5 positive ting om dere selv. Det er ikke lov å spørre venner om hjelp. Mine: *Jeg står alltid for mine meninger. (De kan selvfølgelig forandre seg) *Jeg er et opplyst og intelligent menneske, selv om karakterene mine ikke gjenspeiler det. *Jeg vil si jeg er et kulturelt overmenneske (i mangel av et bedre ord). Jeg har min helt egen musikk- og filmsmak. Den eneste måten andre kan påvirke den på, er via anbefalinger. Jeg hører ikke på noe som helst musikk bare fordi det er "kult". *Jeg er en autoritær ledertype. *Uansett hvor drittsekk jeg er, har jeg alltid hatt mye venner og det virker som folk liker å være med meg. Ikke spør hvorfor, men det kan ha noe med min galgen- og ofte direkte humor. 1 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg er; forståelsesfull ovenfor andre og har alltid vært det i min barndom har alltid hatt stor respekt ovenfor andre liker å være sosial med mine venner hater å be andre om tjenester tålmodig med å spare egne penger for ting jeg ønsker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 I likhet med Olum så hører jeg ikke på musikk/ser filmer fordi det er "inn"/kult. Jeg havner ofte i situasjoner fordi jeg ikke liker de nyeste og heiteste tinga, og heller holder på mitt. Jeg (tror) jeg er en god venn. Jeg liker og utforsk nye ting, og selv om jeg kan virke slapp og lat, så er jeg interessert i både reise og å bli med på ting. Flink til gruppearbeid, backe opp andre Holder på hemmeligheter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 *I likhet med de andre over meg her, så liker jeg heller ikke musikk, klær, filmer osv bare fordi det er "kult","in" , mainstream og trygt å like. *Jeg er åpen for nye ting. *Har opplevd mye og har en del livserfaring. *Beskytter vennene mine. *Er opptatt av kultur, og ikke bare fra Europa, men hele verden. Vil tørre å påstå at jeg kan en del om diverse subkulturer. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) lolbullshit Endret 8. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har utviklet meg de siste to årene, og fra å bli oppfattet av flere nye bekjentskaper som negativ og stille, er jeg nå vendt mer mot andre siden. Jeg bruker alltid blinklyset i rundkjøringer. Jeg er flink til å jobbe under press. Jeg husker godt tall og trivia. Jeg stiller opp for venner og familie. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) * Jeg er en snill person. * Jeg har ganske god "allmenn kunnskap". * Jeg er en fan av kvalitetsmusikk, filmer uavhengig av mote * Jeg er en empatisk person * Jeg liker å jobbe Endret 19. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fin tråd dette her *Jeg er snill *Veldig positiv *Hardtarbeidende *Hører på den musikken jeg vil. Uansett om det er Metallica eller Lady Gaga *Flink til å se en sak fra flere sider Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg skal i alle fall prøve: * Jeg ser på meg selv som snill * Jeg forstår ting veldg lett, og lærer fort * Som mange andre her, så hører jeg på den musikken jeg vil Ja, det var vel alt Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg skal i alle fall prøve:* Jeg ser på meg selv som snill * Jeg forstår ting veldg lett, og lærer fort * Som mange andre her, så hører jeg på den musikken jeg vil Ja, det var vel alt Vi vet alle sammen at du har flere positive sider 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 jeg skal i alle fall prøve:* Jeg ser på meg selv som snill * Jeg forstår ting veldg lett, og lærer fort * Som mange andre her, så hører jeg på den musikken jeg vil Ja, det var vel alt Vi vet alle sammen at du har flere positive sider * Han liker Herman Hedning, bra tegneserie. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi vet alle sammen at du har flere positive sider hmm... da vet dere mer en jeg vet i så fall Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 sexy sexy sexy sexy og sexy Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 * Du er beskjeden * Du har en over gjennomsnittet god peil på pc Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er ydmyk Jeg er bedre enn deg Jeg vet når jeg tar feil Jeg tar aldri feil Jeg vet ikke engang hva feil er Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg er ydmyk Jeg er bedre enn deg Jeg vet når jeg tar feil Jeg tar aldri feil Jeg vet ikke engang hva feil er Du tar feil. 2 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) * Jeg er generelt hyggelig å være med. * Jeg setter kvalitet over kvantitet. * Jeg lærer fort (og glemmer fort ). * Jeg bryr meg sjelden om hva andre mener. * Jeg er som regel i godt humør. Endret 13. april 2010 av TanTheMan Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg bruker alltid blinklyset i rundkjøringer. Hehe, MEGET god egenskap 1 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 - Jeg er fantastisk - Jeg er smart - Jeg er ærlig - Jeg er utrolig - Jeg er original - Jeg er artig - Jeg er fornøyd med meg selv Ble litt mer enn 5, men følte jeg måtte få med litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå