djgudleif Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har nettopp bygd en ny PC. Gainward Geforce 9600GT ASUS p5n-d Crucial ballistix, PC6400 2x 1GB @ 800mhz Western Digital, 500GB Intel Core Duo, E8400 @ 3.0GHZsatt ATX powersupply, 530W, hiper power. Har koblet til alt. Når jeg setter i strømkontakten, så lyser den grønne LED-en på hovedkortet. Så prøver jeg å trykke på-knappen, da starter alle viftene i omtrent ett sekund før de slår seg av igjen. Noen som vet hva som kan være problemet her? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er cpu'n funksjonibel/clean? Tatt ut alle psu kabler og inn igjen? Har opplevd det her, men det er lenge siden.. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det sånn hiper med strømpe på? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, men jeg fikk det til å funke. Vi hadde vært så dum å skru hovedkortet rett på kabinettet slik at det ble overledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå