Tj-nome Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Koster ca 2000kr ekstra får RGBLED, tipper eg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Nei, fikk ikke noe liv i det. RMclock fungerer godt nok uansett ^^ Hehe, ja det fungere kjempe bra men ikkje med T9600! Håper "ide" min fungere sån at det blir mulig får alle processorene. Litt leit at folk med halve multiplier ikkje skal kunne bruke det. Tenkte eg kunne forandre programe i regedit men litt usikker kva verdier eg skal forandre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 10,5-multien dere snakker om er en del av Intels Turbo-funksjon, og er ikke ment å fungere på begge kjernene. Den skal kun være aktiv når det er last på en kjerne. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Forklare ein god del med at pc-en frys med osv. med 10,5-multien Kan vertfall si at RMclock kan heilt fint bruke halve multien som 10,5. Einaste som trengst å gjere er å forandre programet litt Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sleng inn guiden WheelMan Har lyst å prøve meg på undervolting nå.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Det ligg link på første posten til ein guide på engelsk, vill anbefale den til Wheelman har gjort seg ferdig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er forsåvidt den jeg fulgte, med noen modifiseringer her og der. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Med RMclock på T9400 (kompisen sin laptop) fekk eg stabilt på: 6.0x: 0.9v 7.0x: 0.9v 8.0x: 0.925v 9.0x: 0.9500v Synest det var grei v, stabil på ORTHOS i 50min+ Snedig innstiling i RMclock med at du kan sette flere forskjelige instilinge på kva strøm stiling du kjøre (power saving osv.) Skal ta ein strøm batteri test og sjå kor mangen min du "spare" med undervolting i forhold til "normal" WheelMan har du oppdaget problem med at programet må startest manuelt på oppstart? eller er det kun oss meg? Lenke til kommentar
koffa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har kjørt ORTHOS på Studio XPS'n? Hvor varm ble den? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hei skulle kjøre ORTHOS på min orginalt men pc-en har stoppet og vill ikkje start så måtte låne ein igjen: Dell Studio XPS 16 (T9400 + ATI 3670 + 500GB 7200RPM) Dette er orginale instilinger Endret 8. september 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nå begynner denne touchpaden å gå meg på nervene.. den er jo totalt ubrukelig! ARGH! Ikke langt unna å selge den, nå.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det mye trøbbel med denne maskinen? Virker som det er en god del problemer, eller er mesteparten av maskinene gode? Lenke til kommentar
Dang Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det mye trøbbel med denne maskinen? Virker som det er en god del problemer, eller er mesteparten av maskinene gode? Hei dere som har Dell XPS Studio 16", Som Chris_lox lurte jeg på også om XPS 16 er flott ellers (se nedenfor som koster kr.11900,-)? MVH, Dang Dell Studio XPS 16 Intel® Core™ 2 Duo P8600-prosessor (2,40 GHz, 3 MB, 1066 MHz) Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Norsk Bakdeksel i svart skinn: 16-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] 500GB (7,200rpm) Free Fall Sensor Hard Drive Innebygd DVD+/-RW-stasjon med innstikksplass (leser og skriver DVD og CD), med programvare * med denne prisen er uten blu-ray * hva sier dere om denne Acer: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...dell-lxpg80x005 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har ikke opplevd noe særlig problemer etter "barnesykdommene" jeg har nevnt tidligere i tråden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dang: Jeg ga 14000 for samme konfigurasjon for et par uker siden Lenke til kommentar
koffa Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dagen etter jeg bestilte PC'en så stor det i nettbanken at pengene var reservert, og de var trukket fra disponibelt beløp. Men da jeg jeg var på nettbanken i går så var ikke pengene reservert lenger, og de var tilbake på kontoen. Er dette normalt? Noen som vet når man blir trukket? Jeg valgte å betale med kort/VISA. Dang: Det er vel den samme som jeg har bestilt, gleder meg til den er i hus!!! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Du og iretere deg over tuchpaden? Den er "pain in the fingers" når pc-en blir "varm" eller synest eg den "fungere" greit. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sånn ca hvor lang er leveringstiden på en standard xps 16 uten noen modifikasjoner? Er snakk om det dyreste oppsettet. Lenke til kommentar
Triplejolt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) 14-21 dager. Min bestilling er foreløpig i fase 3 og 16 dager unna. Spent på hvordan varmeutviklingen blir. Min næværende laptop med T9300 ligger på gjennomsnitlig 50C. Endret 9. september 2009 av Triplejolt Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Opplever ikke noe spesielt med touchpaden, pcen blir ikke ubehagelig varm, så det går bra. Har også deaktivert zoominga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå