Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dell Studio XPS 16 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, fikk ikke noe liv i det. RMclock fungerer godt nok uansett ^^

Hehe, ja det fungere kjempe bra men ikkje med T9600! Håper "ide" min fungere sån at det blir mulig får alle processorene. Litt leit at folk med halve multiplier ikkje skal kunne bruke det.

Tenkte eg kunne forandre programe i regedit men litt usikker kva verdier eg skal forandre.

Lenke til kommentar

Med RMclock på T9400 (kompisen sin laptop) fekk eg stabilt på:

6.0x: 0.9v

7.0x: 0.9v

8.0x: 0.925v

9.0x: 0.9500v

Synest det var grei v, stabil på ORTHOS i 50min+

Snedig innstiling i RMclock med at du kan sette flere forskjelige instilinge på kva strøm stiling du kjøre (power saving osv.)

Skal ta ein strøm batteri test og sjå kor mangen min du "spare" med undervolting i forhold til "normal"

WheelMan har du oppdaget problem med at programet må startest manuelt på oppstart? eller er det kun oss meg?

Lenke til kommentar
Er det mye trøbbel med denne maskinen? Virker som det er en god del problemer, eller er mesteparten av maskinene gode?

Hei dere som har Dell XPS Studio 16",

Som Chris_lox lurte jeg på også om XPS 16 er flott ellers (se nedenfor som koster kr.11900,-)?

MVH,

Dang

Dell Studio XPS 16

Intel® Core™ 2 Duo P8600-prosessor (2,40 GHz, 3 MB, 1066 MHz)

Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Norsk

Bakdeksel i svart skinn: 16-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm

4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048]

500GB (7,200rpm) Free Fall Sensor Hard Drive

Innebygd DVD+/-RW-stasjon med innstikksplass (leser og skriver DVD og CD), med programvare

* med denne prisen er uten blu-ray

* hva sier dere om denne Acer:

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...dell-lxpg80x005

Lenke til kommentar

Dagen etter jeg bestilte PC'en så stor det i nettbanken at pengene var reservert, og de var trukket fra disponibelt beløp. Men da jeg jeg var på nettbanken i går så var ikke pengene reservert lenger, og de var tilbake på kontoen. Er dette normalt? Noen som vet når man blir trukket? Jeg valgte å betale med kort/VISA.

Dang: Det er vel den samme som jeg har bestilt, gleder meg til den er i hus!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...