MrLuni Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Og jeg fikk med en fornyet 1år skadeforsikring og Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 En ting som er ganske irriterende.. Når jeg skal kjøre duelscreen med lcd tv'n min, og setter inn kabelen så varierer det hvor lyden kommer fra. Men når jeg starter opp pc'n med kabelen i, så kommer lyden garantert fra tv'n. Hvor kan jeg bestemme hvor lyden skal komme fra? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Har faktisk ikkje testet med sound over HDMI for ein eller anna grunn, men du har ein HDMI playback device på lydinstilinger som er disable vist du ikkje starte pc-en opp med kabelen. Har ikkje nøyaktige navne på denne no, men skal sjå om eg kan finne det ut seinere. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Opplever at hvis jeg har en lydkabel i pcen under oppstart bilr det null lyd. Alt som skal spille av lyd henger seg opp å går i "modusen" "svarer ikke" Må restarte og så starte uten noe form for lyd kabler i pcen. Meget irriterende, noen løsning på dette? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Opplever at hvis jeg har en lydkabel i pcen under oppstart bilr det null lyd. Alt som skal spille av lyd henger seg opp å går i "modusen" "svarer ikke" Må restarte og så starte uten noe form for lyd kabler i pcen. Meget irriterende, noen løsning på dette? Hei, kva BIOS version kjøre du? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) hvordan finner jeg ut det? Får google, finner vell ut av det selv også Endret 28. mai 2010 av k-h-s Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Last ned BIOS update til Dell for Studio XPS. Den fortelje deg kva version og om det er ny version tilgjengeleg. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bruker du Studio'n til å spille bc2 på? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Nei, har dessverre gamle kortet (ATI 3670). BC2 blir for tungt for den. Det jeg bruke Studio til er programmering, film, skule og par andre små ting. Endret 28. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg spiller på full oppløsning med low på innstillinger, funker ganske greit på dei fleste brett, men kan bli litt i det meste laget på brett med mye støv. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Spill på dell stuido xps. Og syntes da det går meget bra:D Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Spill går greit nå, men tror nokk det er i grenseland før studio'n blir hakket for treg Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg får BSOD når jeg kobler i HDMI-kabelen, det har vært sånn lenge, helt siden jeg installerte W7, men har ikke giddet å "ta tak" i det før nå. Noen som vet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Først mrluni sitt problem. Device manager -> Sound, Video and Game Controllers -> Så finner du "High Definition Audio Device" Den må du update men den siste Lyd driveren du får med ATI driveren. Vist du ikke får det til skal jeg skrive det litt enklere. @jdmik Bruke du original driver fra Dell er modded driver fra guide fra første posten? Har du update BIOS? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja fant det ut rett etter at jeg spurte.. Vanskelig å finne svaret som ligger rett forran seg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Samme som R2 Eksamen, svare på oppgåve A låg i oppgåve B Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har oppdatert BIOS ja, og ikke modda skjermkort driver tror jeg, lasta den bare ned fra asus eller noe Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hva med å laste ned i fra Dell Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Mente selvsagt ATI men det er samme driveren, så det er samme hvor jeg laster fra... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Liten Nyhet til folket! Dell skal snart begynne i Norge med: AMD ATI Mobility Radeon™ HD 5730 på Dell Studio XPS 16! Det er ikkje bekreftet om HD5650 eller HD5730 som kjem på det norske Dell markedet @jdmik Siden jeg ikke veit hva driver du bruke vil jeg anbefale: 1. Unninstall ATI drivers 2. Bruk Driver Sweep og fjern alle rester igjen av ATI programmet. 3. Bruk Dell sin Offisielle driver (Vist ikkje fungere, bruk modda med guiden fra første posten. Du må gjøre samme som fortalt ovenfor igjen då.) Håper det hjelper. @k-h-s Hjalp det med BIOS update? Endret 30. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå