azzi777 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) For meg virka det "out of the box"... Trykka bare fn+Høyre Pil... Endret 19. mai 2009 av azzi777 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Tru du slepp å sende den tilbake vist du har 1 års garantien som må kjøpest når den kjøpest via Dell. Anbefaler at du ringe kundeservicen og avtaler tid for repratøren kjem og ordne problemet. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 kjøpte den ikke hos dell. Hadde en forsikringssak hos Lefdal, så jeg kjøpte den derifra. Men det er litt merkelig, fordi testeksemplaret de hadde ute i butikken hadde heller ikke tastaturlys som fungerte (kun lyset på museknappene). Er ikke tastaturlys standard? Skal uansett sende mail til Dell og spørre hvordan det er med pc-ene de sender til lefdal. Om det er noen sære forskjeller i forhold til de andre. Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er det noen som vet hvordan man får touch knappene for musikkavspilling øverst på tastaturet til å fungere uansett hvilket program som er oppe? Sånn som det er nå kan jeg kun skifte til neste sang eller trykke på pause etter at jeg har aktivert itunes, dersom jeg sitter på internett og itunes spiller i bakgrunnen virker de ikke, og da er det jo litt hensiktsløst dersom jeg uansett må aktivere itunes hver gang... Kjører Vista 64bit forresten dersom det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Har faktisk ikkje merket da problemet, fungere fint med Windows Media Player, skal ta ein kjapp titt på da Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har faktisk ikkje merket da problemet, fungere fint med Windows Media Player, skal ta ein kjapp titt på da Fant løsningen, man må laste ned en dll fil og putte den i en Itunes plugin mappe. Jeg har posta linken i XPS 13 tråden... Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg prøver å få Windows Media Center på min XPS 16 til å fungere med kabeltv-antennen som sitter i veggen, men finner ingen signaler. Det er ikke ledningene det er noe galt med for det funker på en TV. Klarte også å få inn signaler i England med den medfølgende antennen for "luftsignaler". Er det noen som har peiling på hva som kan være feilen? Har forresten Vista 64bit innstalert... Lenke til kommentar
Maariee Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei dere! Kan noen som har denne maskinene fortelle om den er stillegående eller om vifta støyer. Jeg lurer på denne maskinene. Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei dere!Kan noen som har denne maskinene fortelle om den er stillegående eller om vifta støyer. Jeg lurer på denne maskinene. Den er veldig rolig. Støyer litt når du spiller, men det er ikke mye. Lenke til kommentar
Maariee Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ok, jeg bestilte maskinen i går. Venter i spenning... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Eg har og bestilt meg ein slik maskin nå. Valgte konfiguasjonen til kr 9690 men oppgraderte prosessore til ein P8600 fra T7350. Så den kom på kr 9500. Med ein rabattkode på 5% Hadde lyst på å oppgradere skjermen men eg syns 2K ekstra var litt dryt. Den gikk i produksjon på onsdag og antatt leveringstid e 31/07 Self når eg e på ferie. Endret 17. juli 2009 av mafiaman Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Grei pris da :=) Håper du vert like fornøyd som meg med kjøpet. Har nokon samme problemed med plastiken rundt kvite lyset? Mitt har blitt laust på begge sider. Lure om andre har samme problemet. Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har nokon samme problemed med plastiken rundt kvite lyset? Mitt har blitt laust på begge sider. Lure om andre har samme problemet. Jepp, på min var plastikken løs på venstre side allerede da den ble levert. Synes i grunn det er litt svakt av Dell. Forøvrig har jeg fremdeles ingen andre problemer. Lenke til kommentar
Zeniten Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har bestilt denne pcen fra dell, lørdag 25.juli. Prisen ble på 15300 ca, med tilleggs utstyr.. Det ble trekt 15300 fra kontoen umiddelbart og jeg fikk en mail fra dell, der det sto "bestilling bekreftet" og at jeg skulle vente på en ordrebekreftelse fra dell når betalingen var godkjent. Dette er da 5 dager siden. Veldig rart at jeg ikke har fått den ordrebekreftelsen enda da. Noen som har hatt ett lignende problem? Henvender meg her før jeg ringer dell.. Håper på svar Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå ble eg litt irritert her. Ser at dell har oppgradert pcen. Skjermkortet og skjermen har iallfall blitt oppgradert. Det e jo alltid typisk at slik skjer etter ein har kjøpt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Ser at dei har oppgradert pc, spesielt med skjermkortet. ATI Mobility RADEON HD 4670 – 1 GB (NO kom den med 4670 ) la til oppgraderingene på hovudsiden sån dei er tilgjenlege får dei som lese forum posten. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen som har prøvd å bestille win 7 oppgradering? Eg får beskjed om at service nummeret eg taster inn ikkje er kvalifisert for oppdatering? Noen andre med tvilsvarende feil? Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 jeg bestilte min om søndagen, så nå venter jeg i spenning.. den var på salg så det kostet meg 11000, med en konfigurasjon til 13500:D btw. hvor lang tid tok det før dere fikk den etter bestilling? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tok ca 3 uker for min del iallfall. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 betalte du med kredittkort da, eller brukete du annen betalings metode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå