WheelMan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De viser skjermkorttemp. Lenke til kommentar
ryu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen som vet hvor mye mer levetid jeg får med 9-cellers? Må jeg ha noe ekstra utstyr for å kjøre 2 eksterne skjermer? Eller er det ikke mulig? Endret 2. november 2009 av vegards Lenke til kommentar
koffa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ok. Bruker den ikke til noe heavy når jeg har den på fanget så bør vel gå bra. Går i poker, film, surfing etc. Har den på bordet når jeg spiller. Bestilte i dag for 300kr på logitech.com, og ble 24kr i express levering. Den er sendt og har ETA på torsdag. Så anbefaler å bestille direkte fra logitech! Har du fått den? Er du fornøyd? Hvordan er plata, er den helt stiv? Jeg tenkte å kjøpe den fra ikea, men når jeg burkte dama sin i går så merket jeg at plata bøyde seg litt og reduserte luftflowen under pcen. Så hvis logitech sin er helt stiv så går jeg nok for den. Lenke til kommentar
ryu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Skulle fått den sist uke men jeg hadde vist ikke hørt UPS på døra Så de skal komme med den i dag sa de. Nå straks tipper jeg! EDIT: Nå har jeg fått den. Plata er helt stiv, og funker utmerket i godstolen. Som nevnt tidligere i tråden hadde det blir erfart høyere temperatur med plata som mest sannsynlig kommer av at skjermen må vippes ca. helt bak noe som dekker litt mer for vifteutgangen bak. Dette er er litt pga. jeg sitter rett opp nå. Vist du kjører laidback evt er lav i overkroppen så trenger du ikke ha den vippet helt bak. Endret 2. november 2009 av vegards Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bestile meg en slik selv i dag Blir spennende å se når den dukker opp, gleder meg til å se på skjermen da det var den alene som gjorde at jeg valgte denne fremfor studio 17 Lenke til kommentar
ghaal Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg vurderer en XPS 16 (med RGBLED), men den bærbare jeg har nå har matt skjerm noe som er veldig behagelig da jeg kan sitte med lamper etc. bak meg uten å oppleve gjenskinn. Skjermen på XPS 16 ser veldig blank ut; er ikke gjennskinn et problem? Og en liten ting til: hvis jeg bestiller med windows 7, får jeg en "ren" windows 7-CD da, eller er det en Dell-versjon med masse bloatware på? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Du får ein DVD med KUN windows 7 på. Men du har andre cd-er som kjem med pc som du kan si er bloatware. 2 Viktigaste cd er Windows og driver cd-en :=) Skjermen er blank og kan gi veldig mye gjennskin men skjermen vill du elske! Lenke til kommentar
ryu Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror jeg har fått en død pixel nå, helt plutselig og MIDT på skjermen. What's my play? Lenke til kommentar
kakskiv Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som vet hvordan jeg skriver ut til .pdf-fil og ikke .xps? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Vist du er usikker om du virkeleg har eit dødt pixel på skjermen ring til Dell XPS Support og dei vill guide deg gjennom dignostic programet som kjem med Dell Studio XPS 16 TLF: 81 53 50 43 kakskiv: Kan du forklare kva du vill fram til? PDF er ein format og XPS er ein anna format, men eg forstår ikkje heilt spørsmålet vist du vill lagre filen i PDF format må du lagre den i PDF format. I Office kan du lagre begge formatene med eit tillegs program fra Microsoft sin heimeside LINK Håper det hjelpe men venligst forklar litt meir og me skal sjå kva me kan hjelpe med :=) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da hadde en tekniker (faktisk en venn av meg, ble like overrasket begge to ) vært og byttet hovedkortet på XPSen min. Etter bytte fant vi ut tastaturet også var toast, så enda litt igjen. Heldigvis fungerer eksternt tastatur, så jeg overlever enn så lenge ^^ Lenke til kommentar
ryu Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Windows 7 er nå tilgjengelig. https://win7.dell.com/ Endret 9. november 2009 av vegards Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 uhm har ikke det vært tilgjengelig lenge? Lenke til kommentar
ghaal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan er lydnivået på denne? Jeg regner med at den gir en del lyd fra seg under full belastning, men hva med under idle/lett belastning? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg hører den knapt. Harddisken bråker mer enn viften, om det setter det i perspektiv. Dvs tilnærmet lydløst ved idle og lett bruk. Lenke til kommentar
Ziigmund Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som vet hva forskjellen på disse to er? - BLU-RAY ROM COMBO(BLU-RAY,DVD AND CD READ,DVD & CD WRITE) SLOT LOAD DRIVE(Software Install,no media) [legg til 1 180,00 kr eller 61,-/måned-1] - Internal Blu-Ray RW (Blu-Ray, DVD and CD read & WRITE) Optical Drive(Software Install,no media) [legg til 2 270,00 kr eller 117,-/måned-1] Bestiller så fort jeg får vite det Noen news om når det er mulig å bestille med i7-prosessorer i Norge? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg kan ikke se noen forskjell på de, bortsett fra prisen. i7-modellene er tilgjengelige allerede. Lenke til kommentar
TSlackM Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som vet hva forskjellen på disse to er? - BLU-RAY ROM COMBO(BLU-RAY,DVD AND CD READ,DVD & CD WRITE) SLOT LOAD DRIVE(Software Install,no media) [legg til 1 180,00 kr eller 61,-/måned-1] - Internal Blu-Ray RW (Blu-Ray, DVD and CD read & WRITE) Optical Drive(Software Install,no media) [legg til 2 270,00 kr eller 117,-/måned-1] Bestiller så fort jeg får vite det Noen news om når det er mulig å bestille med i7-prosessorer i Norge? den dyreste er blu-ray brenner så vidt jeg ser, "Blu-Ray RW". Lenke til kommentar
ghaal Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg hører den knapt. Harddisken bråker mer enn viften, om det setter det i perspektiv. Dvs tilnærmet lydløst ved idle og lett bruk. Det hørtes lovende ut, jeg skal dessuten ha SSD. Men er Core i7-versjonen like stille? Er det den du har kanskje? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har ikke i7-varianten, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå