WheelMan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg brukte en hel kveld på å få det til å fungere. Bestilte du maskinen med? Ang ATI-drivere, bruk Mobility mod tool som beskrevet i førsteposten. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 ja okay, sikkert jeg som ikke bestilte med da. Jaja, uansett, prøver å få til fullscreen i Warcraft 3, det vil den ikke! Noen som har samma problemet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kjør -windowed i snarveien og maksimer det på den gode gamle måten. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som vet hvordan man får aktivisert webcam inlogging på w7, må vel ha det derre webcam studio programmet, men det får jeg ikke lasta ned fra dell. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lurer på det samme selv! Lenke til kommentar
koffa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg lastet ned Fast Access her: http://www.legendarydevils.com/utilities/4...ecognition.html Den funker på min med win 7 x64. Etter at jeg oppdaterte den også. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Linken fungerer dessverre ikke! Glem det, fikk siden opp nå! Endret 4. oktober 2009 av Chris_lox Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Litt tvilsom denne install-fila? Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 nei, det stemmer det! kan jo bare velge å ta rebooot, hvis du ikke vil skru av antivirusen i 1 minutt! Lenke til kommentar
Triplejolt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har fått aktivert DELL PCTune UP 2.0? Litt lei av å manuelt følge opp driverstatus og oppdateringer.. @Koffa Gratulerer med ny PC. Selv om jeg personlig foretrekker sort, er hvit egentlig ganske pent Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Betalte du for licence for Dell Pc Tune Up? Du får 3 valg når du kjøpe laptopen: Ingenting, 1år eller 3 år Vist du ikkje har kjøpt Licence er det lite vi kan gjere Lenke til kommentar
Triplejolt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du får 3 valg når du kjøpe laptopen:Ingenting, 1år eller 3 år Så ingen opsjon for denne type lisens da jeg bestilte. Men det forklarer jo hvorfor jeg ikke finner hverken programmet eller noen aktiverings-kode i "Dell-pakken". Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen her som har prøvd NFS Shift på XPSen? Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen her som har prøvd NFS Shift på XPSen? Ikke enda, sitter og laster det ned! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, må nok skuffe deg. Også NFS er plaget med hyppige FPS-drop (som om en med ADHD sitter med en lysbryter, og ikke annet å gjøre.) Etter å ha spilt i 20 min begynte den å kræsje stadig også, så jeg har gitt opp. Dell on the phone i morra. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Til de av dere som sliter med å få warcraft 3 til å kjøre i fullscreen, her er løsningen! start regedit gå til: HKEY_CURRENT_USER > Software > Blizzard Entertainment > Warcraft III > Video Bytt reshight og reswidht til det du ønsker, 1920 * 1080 kjører jeg nå! Vel, må nok skuffe deg. Også NFS er plaget med hyppige FPS-drop (som om en med ADHD sitter med en lysbryter, og ikke annet å gjøre.) Etter å ha spilt i 20 min begynte den å kræsje stadig også, så jeg har gitt opp. Dell on the phone i morra. Hvilket skjermkort har du? Endret 5. oktober 2009 av -Enigma- Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er fleire som slit med NFS Shift. Mye av probleme skal ligge rundt Nvidia Physix som ligg på dvd-en. Eg håper det kjem ein patch til fra EA som vill fixe bug problemene. Menst får eg spele det på stasjoneren som kjøre det suverent. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Enigma: 4670 1 GB Tj-nome: Min desktop med Q6600 og 8800 GTX(!) dro Shift i 2560x1600(!) ved over average innstillinger uten å mukke. EDIT: Jeg har hatt problemer med FPS-drops i lang tid, faktisk siden den var ny. Endret 5. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, du har samme kort som meg! Men, jeg har ikke slitt med no fps drops på noen av mine spill så langt, nå skal det dog sies at jeg spiller en del eldre spill, CoH og Civ IV Colonization er ikke akkurat noe som krever all verden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå