Chris_lox Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ikke som jeg har forstått, er kun bakdekselet de bytter ut, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
koffa Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg misunner dere som kjøpte hvit, jeg var en uke for tidlig ute - og jeg sitter konstant og vasker / fjerner fettmerker på min sorte Nei det gjør du ikke! Jeg bestilte min 3. sep, den har vært i produksjon siden 4. sep. De har leveringsproblemer med den hvite... Og som jeg har forstått det så er det bare bakdekselet som er hvit, ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hihi, da angrer jeg ikke allikevel. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hehe ja må ta en runde for å fjærne fettflekker før jeg viser den til kompiser Lenke til kommentar
alextheman Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det noen som vet hvor lang tid det tar før service tagen er oppdatert slik at jeg kan få laste ned programmer som var forhåndsinstallert? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Forhåndsinstallerte programmer har du motat på ein DVD. Eg fekk vertfall mine på DVD. Inne på Dell sine side kan du laste ned Utility og drivere. Vist du mangler DVD til programvare som er betalt må du ringe Dell Kundeservice. Vist du sier kva programm da gjeld kan eg gi eit meir konkret svar. Endret 18. september 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fikk akkurat et knalltilbud på en Macbook Pro, så kan hende jeg forlater XPS 16-gjengen snart. Kommer til å savne den ^^ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Nei, forlate du XPS 16 gjengen? Den prisen må vere bra... Har hatt problem med min XPS 16. Sikkert merket eg har lånt kompisen sin litt mye Den har ikkje heilt fungert som den skal og levd sitt eiget liv. Forrige veke tok eg kontakt med dell får å ordne problemet med at pc-en slo seg av, adapteret sluttet og fungere og eit par andre problem som at pc gjenkjenne ikkje skjermkort osv. (Rart problem indeed!) Når eg snakka med dell var dette eit sært ukjent problem men etter litt diskusjon at og fram kom vi til enighet med å bytte hovudkort, kjøling, adapter og ta ein ny test på systemt. Teknikaren skulle komt i dag men på grunn av varene ikkje hadde komt blei den usett til mandag. Håpe at pc-en blir ordnet menst får eg leve med Thinkpad Lenke til kommentar
alextheman Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Forhåndsinstallerte programmer har du motat på ein DVD. Eg fekk vertfall mine på DVD. Inne på Dell sine side kan du laste ned Utility og drivere. Vist du mangler DVD til programvare som er betalt må du ringe Dell Kundeservice. Vist du sier kva programm da gjeld kan eg gi eit meir konkret svar. Er du sikker på dette? Har du vært inne på "mine dell nedlastinger"? Har lest litt rundt og det er her du henter diverse som face recognition etc. jeg fikk bare en dvd med div drivere. Hvor lang tid tok det før du fikk rett maskin opp når du tastet inn service tagen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 2-3 sekund tar ikkje lengre tid. Får opp Pc-en min med model nr osv. Lenke til kommentar
alextheman Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 2-3 sekund tar ikkje lengre tid. Får opp Pc-en min med model nr osv. Det finnes et annet sted du laster ned forhåndsinstallerte programmer. Problemet er at Dell ikke gjenkjenner service tagen, taster inn tagen kommer "other_486" i stede for "studio xps 16" så spørsmålet var i utgangspunktet hvor lang tid det tar før denne er lagt inn hos Dell. Lenke til kommentar
koffa Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://support.euro.dell.com/support/index...;l=no&s=dhs Hvis man velger "Søk etter drivere" der, så kan man velge hvilken modell man har. Og da får du tillgang til mange programmer. Jeg vet ikke om alle ligger der ettersom jeg ikke har fått min XPS 16 enda... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det noen som vet om det er mulig å avtale med Schenker at man henter pakken hos terminalen deres? Er unødvendig å vente lenge på pc-en hvis den ligger i Alnabru i dag! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er det noen som vet om det er mulig å avtale med Schenker at man henter pakken hos terminalen deres? Er unødvendig å vente lenge på pc-en hvis den ligger i Alnabru i dag! Når dei ringer, så si at du henter den. Det gjorde jeg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Alnabru var desverre ikke åpen for henting, sa de til meg. Det er kun en omlastningsterminal, så den er bare der en time elle to. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 God damn, kanskje jeg kan få hentet den i Drammen på mandag eller tirsdag Takk for svar Lenke til kommentar
Finnn Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) noen som vet hva som må til for å få eject knappen til å funke? alle knappene utenom eject knappen funker... eject knappen lyser når jeg trykker på den, men er ingenting som skjer Endret 19. september 2009 av Finnn Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 last ned quickset fra dell http://support.euro.dell.com/support/downl...p;fileid=325365 Lenke til kommentar
Finnn Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ja, har lastet den ned, og alle knappene funker utenom eject knappen... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Kan vere feil med touch-pannelet. Anbefale du ringe dell og høre med dei. Tru pannelet er øydelagt så ein teknikar kjem sikkert for og bytte pannelet. (Ein kjapp jobb på 15-20min) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå