WheelMan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er bare 11 skruer du trenger å ta ut for å rense den for støv. Driver forøvrig å legger inn OS X på min nå, morsomt prosjekt. Kan bli kos. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Spennende, WheelMan! Mye som må "tweakes", eller er det rimelig straight forward å kjøre OSX på en slik maskin? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 I guiden jeg følger bruker han iATKOS v1.4, og.. v7 (1.7) er nå ute. Jeg fikk først tak i 1.5, men den feilet - laster ned 1.7 nå. Skal se om jeg får installert i kveld Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Det er bare 11 skruer du trenger å ta ut for å rense den for støv. Driver forøvrig å legger inn OS X på min nå, morsomt prosjekt. Kan bli kos. Er det ikke garantimerke som "hindrer" da? Endret 15. september 2009 av luni Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Kan bli spennende med OS X på den. Men er det drivere får ATI 4670? på OS X? Eg veit at ATI 3670 ikkje finnest støtte for. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Fikk pcn min idag, og den er helt hæææærli! Mye bedre i forhold til min xps1530. Men det virker som den kan bli sabla varm. Har sittet med WOW en liten stund nå og omtrent hele pcn er ganske varm. Har til og med lagt under noe stash så det kommer luft under.Men i forhold til m1530, så er det ganske lite med luftehull på undersiden. Og det er ikke mulighet til å opne for å renske den for støv, og det va ganske dumt da Angånde og rense den får støv er relativt enkelt. 1. Før du begynner 2. Fjerne bunndekselet 3. Ta av hettene bak No kan du rense det veldig grundig. Vist du vill rense det endå meir med at du tar ut viften og ta på ny kjølepasta. 4. Ta ut prosessorens varmeavleder 5. Fjerne den termiske viften Det går ann og "hoppe over" steg 4 vist du kun vill ta ut viften men du må vere forsiktig. Eg vill anbefale kun step 1 med fjerning av "små støv" step 1-3 vist du vill gjere det meir grundig og 1-5 får fullstendig rensing. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 supert! Kommer til å bli nyttig om et halvt års tid Lenke til kommentar
koffa Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Thank you for contacting Dell online customer service. Your current estimated delivery date is 29 Sep 2009. I would like to apologies for the delay and inconvenience caused from our end. Due to the popularity of the product our demand has exceeded supply. Our factory is working with our suppliers and Dell will always try and improve the delivery date on your order. Once the order is shipped the carrier company will contact you to arrange Jaja, hadde vel egentlig forventet noe annet svar når jeg sendte de mailen... Bare de ikke utsetter den enda lenger! Hvordan går det med folk som har lagt inn win7? Funker systemet som det skal? Er alle nødvendige drivere tilgjengelig? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Oppdatering på OS X: Da det ser ut til at det ikke eksiterer wifidrivere til Intel 5100 og 5300 ga jeg opp prosjektet, tar det opp igjen når det kommer Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da var min sendt, noen som har peil på ca hvor lang tid det tar for oss som bor på østlandet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Mindre tid en oss på vestlandet vertfall Det er vel Schenker AS som står får levering så tru du ikkje må vente alt for lenge Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Date Time Location Activity 2009-09-16 14:21 DK - SCHENKER ORDER IN TRANSIT TO SORTING HUB 2009-09-16 14:17 - SCHENKER CALCULATE ETA 2009-09-16 14:13 DK - SCHENKER ORDER IN TRANSIT TO SORTING HUB 2009-09-16 13:00 DK - SCHENKER DEPARTURE FROM OVERSEAS LOCATION ETA er satt til 24, tar det virkelig så lang tid å levere like utenfor Drammen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Den er nok i Norge (Alnabru) i dag / morra, så har du den på mandag. Evt ring de og avtal nærmere, kanskje du får hentet den på lørdag. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Okay, får ringe Schenker i morgen og se hva de sier, hadde vært konge å fått hentet den på lørdag! Takk for svar! Lenke til kommentar
ryu Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hentet min i dag og har nettopp lagt inn Windows 7 Ultimate. Er litt luksus det her i forhold til min gamle plastikk acer ja. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gratulerer! Har du et bilde å dele med oss? Må ha noe å trøste meg med mens jeg venter på min! Lenke til kommentar
ryu Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har ikke noe bedre å ta bilde med en iPhone 3GS: Har ikke fått gjort så mye med den enda, bare fått lagt inn Windows 7 og diverse programmer. Driver å kopierer en del programmer, spill og iTunes biblioteket nå så skal jeg prøve å sveive i gang en del og få testa skikkelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg misunner dere som kjøpte hvit, jeg var en uke for tidlig ute - og jeg sitter konstant og vasker / fjerner fettmerker på min sorte Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Den hvite vil jo fortsatt være like sort innvendig, hvis det er en trøst! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Aww, trodde den var helt hvit jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå