Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dell Studio XPS 16 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk pcn min idag, og den er helt hæææærli! Mye bedre i forhold til min xps1530. Men det virker som den kan bli sabla varm. Har sittet med WOW en liten stund nå og omtrent hele pcn er ganske varm. Har til og med lagt under noe stash så det kommer luft under.

Men i forhold til m1530, så er det ganske lite med luftehull på undersiden. Og det er ikke mulighet til å opne for å renske den for støv, og det va ganske dumt da

Angånde og rense den får støv er relativt enkelt.

1. Før du begynner

2. Fjerne bunndekselet

3. Ta av hettene bak

No kan du rense det veldig grundig. Vist du vill rense det endå meir med at du tar ut viften og ta på ny kjølepasta.

4. Ta ut prosessorens varmeavleder

5. Fjerne den termiske viften

Det går ann og "hoppe over" steg 4 vist du kun vill ta ut viften men du må vere forsiktig. Eg vill anbefale kun step 1 med fjerning av "små støv" step 1-3 vist du vill gjere det meir grundig og 1-5 får fullstendig rensing.

Lenke til kommentar
Thank you for contacting Dell online customer service.

Your current estimated delivery date is 29 Sep 2009. I would like to apologies for the delay and inconvenience caused from our end.

Due to the popularity of the product our demand has exceeded supply. Our factory is working with our suppliers and Dell will always try and improve the delivery date on your order.

Once the order is shipped the carrier company will contact you to arrange

Jaja, hadde vel egentlig forventet noe annet svar når jeg sendte de mailen... :p

Bare de ikke utsetter den enda lenger!

Hvordan går det med folk som har lagt inn win7? Funker systemet som det skal? Er alle nødvendige drivere tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Date Time Location Activity

2009-09-16 14:21 DK - SCHENKER ORDER IN TRANSIT TO SORTING HUB

2009-09-16 14:17 - SCHENKER CALCULATE ETA

2009-09-16 14:13 DK - SCHENKER ORDER IN TRANSIT TO SORTING HUB

2009-09-16 13:00 DK - SCHENKER DEPARTURE FROM OVERSEAS LOCATION

ETA er satt til 24, tar det virkelig så lang tid å levere like utenfor Drammen?

Lenke til kommentar

Har ikke noe bedre å ta bilde med en iPhone 3GS:

img0089.jpg

Har ikke fått gjort så mye med den enda, bare fått lagt inn Windows 7 og diverse programmer. Driver å kopierer en del programmer, spill og iTunes biblioteket nå så skal jeg prøve å sveive i gang en del og få testa skikkelig. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...