MrMarbles Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er litt sært at den ene knappen krever en egen driver. Jeg gadd ikke installere et 400MB program for å få en knapp til å fungere - klarer meg med My Computer -> høyreklikke på CD-rom -> Eject.Jeg tror du må ha sett på feil driver. Man trenger kun QuickSet programmet for å få mediatastene til å fungere. Dette programmet er på hele 2MB for Vista, og 3MB for Windows 7 x64 :-) Fikk min i hus i går, og er strålende fornøyd så langt. Eneste jeg sliter, er noe som ikke er relatert til maskina i hele tatt (leter desperat etter en OEM-utgave av Windows 7 x64 (Home Premium), slik at jeg kan installere Win7 nå, og slippe å reinstallere når jeg får upgrade fra Dell). Jeg var bekymra for vekta, men den plager meg ikke så langt (hadde en XPS m1330 før, som jeg synes var perfekt i størrelse, men litt tung). Men med denne skjermen og tastaturet, så er jeg veldig fornøyd. Lyden er ikke helt krise den heller :-) Lenke til kommentar
Intuiton Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Angående patcher til gta 4, trenger man bare den nyeste eller alle sammen? Lenke til kommentar
Dang Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hei dere, Jeg lurer på om det er verdt å betale kr.2000,- mer for å få bedre maskin til behov som photobehandling (photoshop) og videoredigering (HD-format) hvis man bestiller Intel® Core™ 2 Duo T9600-prosessor, 2,80 GHz, 6 MB, 1066 MHz. Takk for rådet! * det koster kr.11900,-: Dell Studio XPS 16 Intel® Core™ 2 Duo P8600-prosessor (2,40 GHz, 3 MB, 1066 MHz) Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Norsk Bakdeksel i svart skinn: 16-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] 500GB (7,200rpm) Free Fall Sensor Hard Drive Innebygd DVD+/-RW-stasjon med innstikksplass (leser og skriver DVD og CD), med programvare Endret 12. september 2009 av Dang Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Angående patcher til gta 4, trenger man bare den nyeste eller alle sammen? Version 1.0.4.0 Har ikkje testet men det kjem opp feil melding på patch programet om du treng ein eldre patch først. Jeg tror du må ha sett på feil driver. Man trenger kun QuickSet programmet for å få mediatastene til å fungere. Dette programmet er på hele 2MB for Vista, og 3MB for Windows 7 x64 :-) Fikk min i hus i går, og er strålende fornøyd så langt. Eneste jeg sliter, er noe som ikke er relatert til maskina i hele tatt inv_biggrin.gif (leter desperat etter en OEM-utgave av Windows 7 x64 (Home Premium), slik at jeg kan installere Win7 nå, og slippe å reinstallere når jeg får upgrade fra Dell). Jeg var bekymra for vekta, men den plager meg ikke så langt (hadde en XPS m1330 før, som jeg synes var perfekt i størrelse, men litt tung). Men med denne skjermen og tastaturet, så er jeg veldig fornøyd. Lyden er ikke helt krise den heller :-) Kan vere godt hende det. Skreiv den i full fart og hukomelsen er ikkje altig på plass. Eg veit at Supporten anbefale at Brikkeset driveren og eit Utility program som kan vere Quickset (bad memory) Men godt du fant ut av da Endret 12. september 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da er xps 16 bestilt med følgende speccs: Intel® Core™ 2 Duo P8600-prosessor (2,40 GHz, 3 MB, 1066 MHz) 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] 1GB ATI® Radeon™ HD 4670 graphics card 500GB (7,200rpm) Free Fall Sensor Hard Drive 16-tommers TrueLife 1080p rammeløs full-HD RGBLED-skjerm Planen er å hive ut vista og slenge in windows 7 64bit med en gang, er det noen som har erfaringer med xps 16 og windows 7 mest med tanke på drivere? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Night: Kan du laste opp bildene her på forumet? Og kanskje resize de litt? Etter tre min med lasting stoppet hosten å svare halvveis. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvordan ligger det egentlig an med Win7? Hvis man kjører "oppgraderingen" nå, får man den "endelige" versjonen av win7 eller er det bare RC det er snakk om? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det sån at oss Dell vist du har kjøpt data etter den datoen får du "gratis" oppgradering til Windows 7 Dell Uppgrade Windows 7 Dell Windows 7-oppgraderingsprogram Kjøp utvalgte Dell Windows Vista-systemer i dag, og kvalifiser deg for en oppgradering til Windows 7 (avgifter, frakt og ekspedisjon kan komme i tillegg). Dette tilbudet har begrenset varighet. Gå til dell.com/windows7upgrade for å registrere deg. Endret 14. september 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Okay! Da får jeg bare regge meg der når jeg får pc-en mot slutten av mnd. Når blir det mulig å oppgradere til win7? Lenke til kommentar
Triplejolt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Okay! Da får jeg bare regge meg der når jeg får pc-en mot slutten av mnd. Når blir det mulig å oppgradere til win7? Microsoft hevder at Win 7 blir tilgjengelig for privatmarkedet i oktober. Når DELL har oppgraderings-versjonen klar er heller usikkert, men RTM ble klar i slutten av august. PS. Er i fase 5 - Ekspedert. ETA: 22.9. GLeder meg Lenke til kommentar
koffa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg blir så utrolig oppgitt og frustrert når jeg ser at folk som bestilte etter meg får PC'en sin før meg Min har vært i produksjon i 11 dager nå. Har sendt mail til Dell og spurt hva som tar så lang tid, men tipper det er at jeg bestilte hvit.. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 nei da koffa du ringer de. skriker litt så får du noen tusen i avslag + pcen kommer i morra Lenke til kommentar
Triplejolt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vet ikke hvorfor din tar så lang tid å få ut Koffa. Jeg bestilte min 8. og endret egentlig minimalt på hoved oppsettet. La bare på litt mer minne og raskeste prosessor. Flaks kanskje? Lenke til kommentar
koffa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg valgte den dyreste pakka og oppgraderte nettverkskortet, og det er jo ikke all verden av arbeid. Men jeg var så kul at jeg valgte hvit, og det er helt sikkert derfor den er så treig. Hvit kom som et alternativ samme dag, eller dagen før jeg bestilte. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvilken dag bestillte du og hva er forventet lev.dato? Lenke til kommentar
koffa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg bestilte torsdag 3. sep, og da var forventet leveringsdato 21. sep. Den var i produksjon 4. sep, men fredag 11. sep ble forventet leveringsdato satt til 29. sep. Den er fortsatt i fase 3: Produksjon. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Bestillingsdato: 09/09/2009 Beregnet leveringsdato er på eller før den: 09/24/2009 Din bestilling er i produksjon den 09/10/2009 Så ser ut som du får "svi" litt pga hvit skjerm, jeg har samme oppsettet med svart. Lenke til kommentar
koffa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ja, det ser sånn ut Jeg må bare smøre meg med litt tålmodighet tror jeg... Håper den hvite er like nice som den så ut til å være Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har bestilt med Dells utsetelses valg, tok valget om å betale om 4 mnd siden en hel lønning fort går med på å betale pcen. Jeg bestilte pcen 7 sept. og Sendte svar brevet som jeg fikk i posten på lørdag som var, men det har fortsatt ikke skjedd noe hos dell, har lest noe om at det kan gå opp til 4 virkedager osv osv. Spm blir da, er det noen som har brukt denne løsningen, og hvor lang tid tok det før dere fikk pcen? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fikk pcn min idag, og den er helt hæææærli! Mye bedre i forhold til min xps1530. Men det virker som den kan bli sabla varm. Har sittet med WOW en liten stund nå og omtrent hele pcn er ganske varm. Har til og med lagt under noe stash så det kommer luft under. Men i forhold til m1530, så er det ganske lite med luftehull på undersiden. Og det er ikke mulighet til å opne for å renske den for støv, og det va ganske dumt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå