Hrodebert Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hallo. Som en flittig forumbruker rapporterer jeg ofte innlegg og saker som strider mot retningslinjene eller som av andre hensyn bør modereres og eventuelt fjernes. Det hadde vært flott om jeg ved et senere tidspunkt kunne sett tilbake på disse rapporteringene på samme måte som "Sent Items" i kontrollpanelet. Selv har jeg savnet dette til tider. Er dette ønskelig fra flere? I så fal kan dette integreres i forumet? Flytt gjerne til "Tekniske tilbakemeldinger" om ønskelig (var litt usikker). Takker for eventuelle tilbakemeldinger. Endret 19. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du mener slik at det er mulig å spore hvordan en rapportering blir fulgt opp? Høres greit nok ut, men ikke noe jeg selv ville brukt. Kan tenke meg at det vil legge ekstra press på moderatorene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Kanskje mer å bare kunne se de. Ikke nødvendigvis at man skal kunne sjekke status. Blir som når man sender en e-post, da kan man senere sjekke meldingen. Noe av det samme jeg savner på rapporteringene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Flere som har tilbakemeldinger eller har savnet dette? Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg har ikke tenkt over dette. Ser ikke helt hvorfor man skal trenge noe slikt? I sendte elementer, så skjønner jeg det, fordi man kanskje har glemt hva man skrev i en PM eller noe, men jeg skjønner ikke hva man skal med en oversikt over ting man har rapportert, annet enn at det kan være "morsomt å se". Lyst til å utdype? Endret 27. mars 2009 av Right Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Blant annet for å kunne sjekke hva man faktisk har sendt. Om man rapporterer lite og kanskje en eller to tilfeller i feks. måneden skjønner jeg at behovet for dette kanskje ikke meller seg, undertegnede rapporterer som oftest et titalls poster og innlegg om dagen, derfor har jeg savnet dette. Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg rapporterer også mye. Jeg har bare ikke tenkt på dette før. Jeg synes dog moderatorene kan være flinkere til å sende PM hvis de får inn en rapportering som de velger å ikke gjøre noe med. Dette er teknisk også mye enklere å få til en en funksjon som den du snakker om (vil jeg tro). Men mener du at du vil vite hva du har rapportert, slik at du ikke gjør det flere ganger, for eksempel? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 De er bra, de høye herrer maser og maser på at vi skal rapportere så da får vi gjøre det også. Har faktisk også rapportert ting flere ganger, noen ganger bevist og andre ganger at jeg har glemt at jeg allerede har rapportert tilfellet. Dette ville ikke inntruffet med løsningen til undertegnede. Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Okei. Er det noen moderatorer som kan si om det er et problem om man rapporterer samme ting flere ganger, bevisst eller ubevisst? Har det noe å si for dere? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Okei.Er det noen moderatorer som kan si om det er et problem om man rapporterer samme ting flere ganger, bevisst eller ubevisst? Har det noe å si for dere? Intet problem, vi ser det med en gang. Dessuten kan samme post/tråd få ca. ørten rapports fra flere brukere. Ikke så uvanlig det. Det hender at internettet "henger seg opp" når man rapporterer og vi får en hele rimse av samme rapport. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Nå var ikke min intensjon og primært lette jobben for moderatorene, Lenke til kommentar
Right Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå var ikke min intensjon og primært lette jobben for moderatorene, Jeg skjønner det. Det letter dog ikke jobben til moderatorene om de begynner å sende PM-er for hver rapport de velger å ikke "reagere" på. Det gjør at hver rapport de ikke gjør noe med tar lengre tid. Å skulle ordne et sånt system som du etterlyser går vel på admin, og ikke moderatorene. Dessuten virker det ikke som om det er så mange som føler behovet for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg