Chelsea Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, jeg lurer på hvordan det er å spille World of Warcraft på mobilt bredbånd i Oslo. Lar dette seg gjøre og vil jeg oppleve mye lag, lav fps osv? En annen ting jeg lurer på er hvilket mobilt bredbånd jeg bør gå for, er feks Netcom og Telenor like bra? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 det funker fett å spille wow på mobilt bredbånd. Hvilke du bør gå for, avhenger av hvor du ferdes og hvlkken dekning du får. Det kan du selv sjekke på telenor og netcoms sider. Lenke til kommentar
Chelsea Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 prøvde netcom sitt i Oslo, det var ustabilt og datt ut ofte. Måtte vente på å laste ned youtubefilmer og tok litt tid å gå på sider som vg o.l. Er Telenor like dårlig? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For min del fungerte Telenor ikke noe særlig, Netcom sin løsning var mer stabil. Så det har vel nok med dekning i ditt område å gjøre. Bor du i Oslo kommer det ut på det samme. Lenke til kommentar
Chelsea Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 så at Telenor har 750 kbit der jeg bor, netcom bare 22, er 750 kbit nok til å spille WoW? Lenke til kommentar
flaggis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 så at Telenor har 750 kbit der jeg bor, netcom bare 22, er 750 kbit nok til å spille WoW? Neppe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå