festen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348192 Jeg ser også at netshop har denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=120429 Hvem av dem er best, og mest å ha? Jeg trenger en TV som er best mulig for den prisen 11 tusen maks, og på den størrelsen. Det skal være LCD. Endret 19. mars 2009 av festen Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 A686 er jo en oppdatert versjon av A656, så den burde da være best! Men A656 er uansett en så bra skjerm at du bare kan velge den du syns har best design. Kan dog være en fordel med 4ms mot 8ms som A656 har, hvertfall hvis du liker å spille Lenke til kommentar
festen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Det er det jeg lurer på, jeg skulle sett test på begge skjermene. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det er det jeg lurer på, jeg skulle sett test på begge skjermene. Er værtfall rå den A656, kompis som har 40" utgaven og er skikkelig bra bilde og lekker utsende. Funke genialt på ps3 og film. Så vil tro hakket nyere er enda bedre. hehe, de er ikke heilt stø på netshop, 686 har USB, noe 656 ikke har men det stemmer jo ikke begge har jo det. Endret 20. mars 2009 av curtiis Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ville ikke stolt blindt på spesifikasjonene og forskjellene Netshop lister. 46" A656 har 6ms responstid, og som curtiis sier også USB. Hvorvidt spesifikasjonene over A686 stemmer aner jeg ikke, men det nye designet ser litt bedre ut. Hvorfor ikke bare gå for den nyeste så lenge det kun er 5kr som skiller prismessig? Lenke til kommentar
festen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene? Begge er blanke. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene? Ser ikke det store problemet, hele skjermen er like blank for kontrasten sin del så er jo ikke akkurat noe du ser på med sola i ryggen. Lenke til kommentar
festen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene? Ser ikke det store problemet, hele skjermen er like blank for kontrasten sin del så er jo ikke akkurat noe du ser på med sola i ryggen. Jeg har en litt eldre 37 tommer nå, den er blank og ikke helt jevn i plastikken, det ser veldig "billig" ut og reflekterer endel lys. Ellers er det ikke noe problemer med det. Endret 20. mars 2009 av festen Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det jeg misliker mest med Samsung er den blanke svarte ramme rundt. Er det blank på begge modellene? Ser ikke det store problemet, hele skjermen er like blank for kontrasten sin del så er jo ikke akkurat noe du ser på med sola i ryggen. Jeg har en litt eldre 37 tommer nå, den er blank og ikke helt jevn i plastikken, det ser veldig "billig" ut og reflekterer endel lys. Ellers er det ikke noe problemer med det. vel, den 40" ser strøken ut på utsende. Samme med den litt eldre 37" jeg har, ser strøken ut i utførelsen. Så enten har du fått/sett et dårlig produkt, men hva veit vel jeg e nu fornøyd med den, men må vel få meg en full hd skjerm ettervært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå