zoomzoom Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Mine erfaringer tilsier at Audi A6 rundt 2000 skal styres langt unna. Vi har en 99 A6 1.9TDI det ikke har vært noe annet enn trøbbel med. Takluke sluttet å fungere, førervinduet har sluttet å fungere, vi har skiftet forstillingsdeler to ganger i året, nå til slutt gikk det en ventil som førte til motorstopp og verkstedbesøk. Vi har en lysende ABS-lampe og bremsene er definitivt ikke som de skal være. Bakruteviskeren funger heller ikke lenger, og bilen spiser lyspærer. På den annen side er bilen god å kjøre (ikke med sportsunderstell som vi har), den bruker lite diesel, den er svært sikker og den har massevis av plass for en barnefamilie. Men anbefale noen å kjøpe en? Aldri i livet. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Får si som ene læreren min (mekaniker i 20år hos Toyota):Det er en helt annen følelse å kjøre Audi enn Toyota, men du må jammen meg betale for det også. bare så det er sakt, Toyota er langt fra så perfekt som mange tror, jeg jobber med VAG, og var på et 4 Dagers kurs for ikke lenge siden, der kurslederen kjenner en som har vært verksmester hos Toyota i var det 20 år mener jeg å huske, å det er slik att Toyota bytter deler, (aksjoner) uten att kunden får vite om det ,nettopp får å ta vare på sitt gode rykte, har også jobbet på verksted sammen med en som har skrudd toyota i 8 år, og han sa det samme. så Toyota flyter på sitt gode rykte, men ting ryker der også, bare att der er det ingen som får vite om det Endret 26. mars 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) bare så det er sakt, Toyota er langt fra så perfekt som mange tror, jeg jobber med VAG, og var på et 4 Dagers kurs for ikke lenge siden, der kurslederen kjenner en som har vært verksmester hos Toyota i var det 20 år mener jeg å huske, Mhm. Alle kjenner en som vet om en som kjenner fetteren til en som har hørt at.....etc. Mener jeg å huske. Edit: jeg har konkludert, ergo er det vel bare å stenge denne tråden. Endret 26. mars 2009 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) + att jeg har jobbet sammen med en Toyota mekaniker. men greit. Endret 27. mars 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvis Audi hadde også hadde fikset småfeil gratis når bilen var på service, så tror jeg de aller fleste hadde gitt en lang faen i at kvaliteten var dårlig. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Greit greit greit, etter veldig mye research har jeg konkludert med at det aldri blir brukt Audi for meg. Ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå