schwong Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hallo alle sammen! Trenger virkelig deres hjelp. Jeg kjøpte en mobil fra en fyr her om dagen fra finn.no. Det som er spesielt, er at jeg møtte fyren fordi vi ikke bor så langt unna hverandre. Da han møtte meg sa han at alt var i orden med telefonen. Ingenting var gærnt. Han sier til og med at det er garanti på den. Den så bra ut og jeg betalte penger til han. Etter 3 timer med tlf merker jeg at volumknappen ikke fungerer. Jeg ringer han og ber derfor om garatien. Men den visste han ikke hvor var, hadde visst glemt hvor han hadde kjøpt den også. Jeg bestemmer meg derfor å sette den på reparasjon. Pytt, pytt, mobilen var så billig allikavel og litt ekstra gjør ikkenoe, tenker jeg. Dagen etter får jeg beskjed om at mobilen ikke kan repareres fordi den var altfor ødelagt. Den er fuktskada, fyren hadde vært inne i telefonen og prøvd å lodde igjen volumknappen og det er feil skruer på telefonen. Hva gjør jeg? Han må jo ha visst at tlf ikke var i orden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ring han og si at du vil ha pengene tilbake, og at du truer med å politianmelde han. Er ikke så mye annet du kan gjøre. Lenke til kommentar
schwong Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ring han og si at du vil ha pengene tilbake, og at du truer med å politianmelde han. Er ikke så mye annet du kan gjøre. Fått ordnet det, men takk for svar. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) slett Endret 20. mars 2009 av Macbook24ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå