Moskus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal prøve å få en mikrobryter inn i dørkarmen for å kunne sjekke om døren er låst eller ei. De som segles på Clas Ohlson er for store og følgelig trenger jeg noen mindre. Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Spørsmålet er om du tar deg lov til å bore ut et hull slik at bryter får plass. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, jeg har ikke tenkt å leke med rammen eller låsen på noe som helst måte. Derfor trenger jeg en bryter som passer istedenfor å lage hull til en ny.... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Prøv www.elfa.se og skriv inn det som er i rødt i søkefeltet: *micro* *ställare*. Priser er norske oppgitt uten moms. Frakt er kr. 25,- + moms hvis du velger "Posten brevsending" samt betale med kort. Bor du i Oslo så kan det hentes hos Elfa's butikk i Sandakerveien. Endret 19. mars 2009 av Pingla Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Elfa.SE var det ja, prøvde med .no og havnet ikke der jeg husket jeg handlet sist. Takk for tipset, de hadde et godt utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå