WiSLE Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Onecall har mobilsvar. Nå er det gratis å motta beskjeder på din mobilsvar i utlandet Du trenger ikke lenger bekymre deg for skyhøye mobilsvarkostnader når du er på ferie i utlandet. One Call har nå lansert en enkel tjeneste som gir kundene gratis mottak av samtaler til mobilsvar i utlandet. Tradisjonelt har samtaler som har blitt viderekoblet til mobilsvar når man befinner seg i utlandet blitt kostnadsbelagt med lokal utenlandstakst. Med andre ord er det mang en nordmann på ferie som har fått seg litt av sjokk når man ser hva det har kostet å la omverden legge igjen en beskjed mens man koser seg i solen. For One Call sine kunder er dette nå en saga blott. One Calls mobilkunder kan nå ta i mot beskjeder på mobilsvar uten at det koster ett øre. Nå kan man altså la telefonen ligge, i trygg forvissning om at de som har behov for å få kontakt med deg får lagt igjen en beskjed – uten at det koster en formue. I første omgang gjelder ikke dette selskapets kontantkunder men det jobbes iherdig med en løsning også for disse kundene. Å lytte til innkommende meldinger vil fortsatt koste penger tilsvarende takst for å ringe hjem til Norge fra det landet du befinner deg i. Selvom dette står på sidene så fakturerer onecall for mobilsvar samtalene, så pass på fakturaen din når du er i utlandet. Dette er IKKE gratis Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kan jo være en feil på fakturaen bare. Har du kontaktet OneCall om dette? Lenke til kommentar
audunr Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det OneCall sier er at dersom du er i utlandet og noen legger igjen beskjed på mobilsvaren din, så blir du ikke lenger fakturert med utenlandstakst for dette. Det står ikke at du selv slipper å betale for å ringe mobilsvaren din og høre på meldingene. Dersom du har blitt fakturert for at andre legger igjen beskjed på mobilsvaren din, så kan sikkert kundestøtten til OneCall ordne opp i dette i og med at det står såpass klart på sidene deres. MVH Audun Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Onecall ordner garantert opp i det, men sier ifra til andre onecall kunder. Sjekk ekstra etter på fakturen å ta kontakt med onecall. Jeg vet at når jeg var i utlandet ( 8timer ) at jeg ikke ringte mobilsvar 6ganger og at samtalen varte i 1sekund. Visste ikke at jeg hadde personsvar. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, det er ikke altid så dumt og følge med på hva man blir fakturert for, selv om de fleste sikkert bare betaler regningene sine, og regner med at alt er i skjønneste orden. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Samme problemet på denne faktura, så gå fortsatt godt over det som står i samtale spesifikasjonen din. Onecall er kjappe å svarer selvfølgelig på telefon, samt de rydder opp for meg. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Har enda igjen blitt overfakturert av onecall for bruk av mobilsvar i utlandet. Ber fortsatt kunder om å ikke ta fakturaene for god fisk, jeg skifter nå leverandør.. Er dritt lei av denne måten å svindle meg som kunde på.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå