F1zH Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hei, har en serverpc (os = ws2008) som jeg nå har satt opp iis 7, php, mysql og phpmyadmin på. Jeg installerte et php script og alt så ut til å fungere, men så fant jeg ut at når jeg trykker på en av "linkene" på php siden så skjer det ikke noe. Urlene blir forandret fra ....index.php til ...index.php?mode=admin, men admin siden kommer ikke opp. Jeg har lastet opp samme scriptet på en annen webserver så jeg vet det ikke er noe feil med det. Er nok noen instillinger på webserveren. Har egentlig ikke peiling på iis, php, mysql eller phpmyadmin, og vet ikke helt hvor feilen ligger eller hva som er feil. Virker som den driter i hva som er bak index.php Håper noen kan hjelpe. url til scriptet på servern min : http://81.167.181.166/hlstats/web/hlstats.php url til scriptet på en annen server : http://www.mal-css.net/hlstatsx/web/hlstats.php Endret 19. mars 2009 av F1zH Lenke til kommentar
F1zH Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 kanskje jeg får mer svar i server forumet? vet ikke helt hva som er feil så vet ikke hvor jeg skal legge den Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Se etter om at alt i php.ini fila er som det skal være, eventuelt kopiere innholdet fra php.ini fila fra den ene serveren til iis serveren Lenke til kommentar
F1zH Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Se etter om at alt i php.ini fila er som det skal være, eventuelt kopiere innholdet fra php.ini fila fra den ene serveren til iis serveren php.ini filene er identiske, innholder bare 4 linjer. nå har jeg byttet ut iis med apache og har fremdeles akkuratt det samme problemet :S help! Lenke til kommentar
F1zH Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Den kjørte vist en annen php.ini fil enn den jeg hadde lagd, problem løst Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis alt funker, så trykker du på løst knappen i førstepost Hyggelig og kunne være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå