anjaanja Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 God kveld! Er den juridiske eieren nødt til å være tilstede for å ta ut prøveskilter til en bil? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Den som står som hovedeier må være den som henter det. Må ha gyldig legetimasjon. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja. Den juridiske LEIEREN må være tilstede å vise fram gyldig legetimasjon. Husk også skiltnummer eller understellsnummer. Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Og det er du helt sikker på? Det høres logisk ut, men en av brukerne her: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert...-veskilter.html skriver at en kamerat av han hentet prøveskilter for en annen kamerat. Var han bare heldig da, eller? Endret 19. mars 2009 av anjaanja Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Da hadde han nok registrert prøveskiltene på seg selv. Det er teknisk umulig å få ut prøveskilter i noen andres navn. Har selv leid prøveskilter i dag. Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Da hadde han nok registrert prøveskiltene på seg selv. Det er teknisk umulig å få ut prøveskilter i noen andres navn. Har selv leid prøveskilter i dag. Det var det jeg mente, egentlig. Beklager dårlig formulering. Det jeg egentlig lurte på er om andre har lov til å kjøpe prøveskilter til min bil, men da fikk jeg svar på det - så lenge skiltene er registrert på den personen. Great! Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Andre kan leie prøveskilter på din bil, så lenge den er avregistrert. Men de får ikke leid dem i ditt navn, dersom du ikke er med på SVV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå