Gå til innhold

Alternative/ annerledes klesstiler


Anbefalte innlegg

Siden det gikk litt off topic i hvilken stil har du - tråden

kan vi diskutere alternative og annerledes klesstiler her!

 

Menn som kler seg i kvinneklær

Kvinner som kler seg i manneklær

gothere, emoer, punks, wannabees...

 

og så videre...

 

post gjerne bilder og, hvis du har en litt spesiell stil eller har noen andre bilder du har lyst til å dele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv kler jeg meg annerledes, og jeg har fått både positive og negative kommentarer.

jeg føler at mange av oss kan bli litt misforståtte.

'gothere' og 'emoer' blir gjerne fremstilt som mennesker som elsker døden, kutter seg selv og er depressive eller noe.

osv...

 

jeg kler meg ihvertfall ikke som jeg gjør fordi jeg er depressiv, eller noe sånt. det ligger egentlig ikke noe annet bak enn at jeg er ganske kreativ, liker å dekorere.. og er vokst opp i en ganske kreativ familie der det som er litt spesielt alltid har vært viktig. både når det gjelder klær, kunst og musikk... men er jo selvfølgelig oppdratt til å være høflig, snill og åpen for det meste.

 

husker jeg ble kalt inn til helserådgivers kontor engang fordi lærerne trodde jeg var depressiv og drev med narkotika... eeehhh xD eneste grunnen jeg kan komme fram til at de trodde det, er kanskje fordi jeg kan være litt trøtt på skolen. men ikke noe mer enn andre egentlig. ikke er jeg den som prater mest eller oppfører seg rarest heller... er ganske normal egentlig, og flink på skolen. men så fikk de for seg dette med narkotikaen og alt det da xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...