Gå til innhold

Socom: Confrontation ute på EU PSN!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler ingen å prøve dette spillet. Det tolereres rett og slett ikke at man ikke har høy rang/har spilt spillet i 100+ timer.

 

Foreslår at du da øver litt på et beginner rom/ unranked rom/ respawn rom først ;) Det finnes det mange av og man kan selv lage et...

 

Kan skjønne at det blir irriterende for folk som spiller for å vinne i ranket rom, hvis du spiller horribelt dårlig og ikke skjønner de grunnleggende tingene.

 

Har hatt slike folk på laget flere ganger, og det er vanvittig irriterende når de bare sitter der og gir inntrykk av at man har 1 iq. Pleier ikke kjefte på dem, men har ikke noe imot med å hjelpe å stemme dem ut av rommet.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Anbefaler ingen å prøve dette spillet. Det tolereres rett og slett ikke at man ikke har høy rang/har spilt spillet i 100+ timer.

 

Foreslår at du da øver litt på et beginner rom/ unranked rom/ respawn rom først ;) Det finnes det mange av og man kan selv lage et...

 

Kan skjønne at det blir irriterende for folk som spiller for å vinne i ranket rom, hvis du spiller horribelt dårlig og ikke skjønner de grunnleggende tingene.

 

Har hatt slike folk på laget flere ganger, og det er vanvittig irriterende når de bare sitter der og gir inntrykk av at man har 1 iq. Pleier ikke kjefte på dem, men har ikke noe imot med å hjelpe å stemme dem ut av rommet.

 

Hva er forskjellen mellom unranked og ranked rom?

Lenke til kommentar
Spør igjen: Kan man velge mellom å gå i 1. person og 3. person? Eller er det bare 3. person?

 

Og kan man spille med en venn på samme konsoll. Altså delt skjerm?

 

Du kan velge mellom to forskjellige 3. personsvinkler, en over skulderen din og litt til siden utifra kroppen, og den andre er rett over hodet ditt. Det er ikke førsteperson utenom ved å se gjennom et kikkert/rødpunkt/acogsikte.

 

Og nei, det er ikke noen splitscreen support.

Lenke til kommentar
Spør igjen: Kan man velge mellom å gå i 1. person og 3. person? Eller er det bare 3. person?

 

Og kan man spille med en venn på samme konsoll. Altså delt skjerm?

 

Du kan velge mellom to forskjellige 3. personsvinkler, en over skulderen din og litt til siden utifra kroppen, og den andre er rett over hodet ditt. Det er ikke førsteperson utenom ved å se gjennom et kikkert/rødpunkt/acogsikte.

 

Og nei, det er ikke noen splitscreen support.

 

Ok. Takk for svar. Blir nok et kjøp av socom i nærmeste framtid. :)

Lenke til kommentar

Ny patch er på vei:

SOCOM: Confrontation 1.50 Update

Posted by SOCOM: Confrontation Online Team

In addition to Tournaments, Clan Ladders and the Calendar, the team at Slant Six has been busy adding new community requested features to the 1.50 update. The following items have been confirmed for the 1.50 update with additional items to come:

 

* Added the ability to join directly into a friend's game off of the friend's list.

* Added password protected custom games.

* Drastically improved the weapon selection ring. You can now move while selecting weapons and the weapon selection is much faster and more accurate.

* Slightly reduced the Famas accuracy.

* Improved the damage of the Desert Eagle. One shot kill with light and medium armor.

* Improved sniper rifle damage. One shot kills with bolt action rifles on light and medium armor.

* Fixed a large number of level exploits.

* Channel names are sorted alphabetically by default.

* Reduced the long fade in at the beginning of rounds to less than 1 second (the "darkness" is gone).

* Added a 30 second game start timer to games when greater than 60% of the players ready up.

* Clan patches are now displayed on your character in-game.

* Clan tags are now displayed with your player name in-game.

* Added center markers to all scopes and changed the color of the crosshairs so that they are visible at night.

* Kill cam stops following target after 5 seconds.

* Button prompts in death cam fade out after 5 seconds.

* Target Spotting now defaults to off.

* Weapons selected in-game are not saved to your custom loadout.

 

 

We'll have more information and details about the 1.50 update as the plans get finalized.

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg Socom og digger spillet, men jeg suger.

 

Har dere noen tips til en nybegynner?

 

Lurer på en annen ting også. Når jeg spilte socom nå, så stod alle lagkameratene mine stille og mange av motstanderne gjorde det samme. Men noen av motstanderne gikk rundt og drepte meg og når jeg så på killcamen så var de usynelige. Killcamen fulgte etter motstanderen, men han var der ikke. Jeg fikk også en melding som het noe med Glitch 2. Når jeg åpnet denne så tok det 10 min å komme ut av den :S

 

Hadde dårlig forbindelse med nettet, men dette var litt rart. Har dere opplevd det samme?

 

Tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...