ugyldignavn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er veldig usikker på hva slaks spill PC jeg bør kjøpe. Jeg har sett på pc'en fra datalkeden http://www.datakjeden.no/tromso/PartDetail...121484;c:100082 Blir litt usikker på denne, pga jeg vet ikke om man kan oppgradere processoren til en i7-920..Og det ser ut som den støtter maks 4gb ram :S og jeg har også kofnigurert min egen pc på dataline. Men den på dataline bruker hovedkortet Asus Rampage II Extreme, X58 og i7-920 processoren. Prisen på den kom litt over 10000kr, med 160gb harddisk.. og windows xp home o.O Nå tenke jeg økønomi, fremtid på tanke på oppgradering. For 1 pc år er jo tross alt 1 hundehår, og d er faktisk 7 menneske år =/ Og så har jeg lest at intel kommer kanskje med 32nm processorer i slutten av 09 :S Onkeln min sat jeg burde vente på windos 7- Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sannsynligvis kan du ikke oppgradere til en I7-920, fordi det er en helt ny sokkel. Såvidt jeg kunne se, sa ikke linken din noe som helst om PC-ens fortreffelighet. Personlig hadde jeg aldri kjøpt en PC hvis de ikke kunne beskrive den bedre, med mer tekniske detaljer. Hvor mye penger skal du bruke? Med skjerm? Du har f.eks på Komplett.no, en gamer-PC med den nye Core i7 cpuen. Ligger på rundt 14000 kroner, og gir deg bra valuta for pengene. Lenke til kommentar
ugyldignavn Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Har faktisk sett på de pc'ene dem har på komplett. De virker ganske bra, men har hørt at Komplett er ikke noe bra. Dårlig service osv osv. 15000kr, vist ikke helt, må kanskje ta d på avbetaling da. Da blir d koste dobbelt så mer hvis jeg gjør d igjennom komplett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå