tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Vi rekker vel en liten utfordring for aprilfesten? Så jeg kommer med et enkelt tema denne gangen: søppel. Her er det lov til å tolke begrepet søppel vidt og bredt. Du kan poste mellom en og tre bilder når utfordingen er over; om du velger å ta forskjellige bilder av samme motiv eller velger forskjellige motiv - det er opp til deg selv. Utfordringen starter allerede ved midnatt, og dere har frem til midnatt tirsdag for å ta bildene. Galleritråden vil da bli opprettet. Det er ingen påmelding - det er bare å forsøke; får du det til, så poster du bildene i den angitte perioden. Klarte du det ikke, så er det ingen behøver å få vite det Reglene er enkle: 1. Du må være fotografen bak bildene og de skal være tatt i dugnadens periode. 2. Denne dugnaden varer fra fredag 20.03.09 kl. 00:00:00 til og med tirsdag 24.03.09 kl. 23:59:59. 3. Bildene skal postes i galleritråden mellom onsdag kl. 00:00:00 og torsdag kl. 23:59:59. 4. Du skal poste fra ett til tre bilder som dekker utfordringen. 5. Bildene skal ikke være større enn 1024 piksler på lengste side. NB. Jeg gjentar - det skal ikke postes noen bilder før kl. 00:00:01 natt til onsdag. Norsk tid. Denne tråden fungerer også som diskusjonstråd. Tom Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Èn manns søppel, en annen manns skatt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Èn manns søppel, en annen manns skatt... Så vi som har Canon kan ta bilder av Nikon utstyr, mener du? Tom Lenke til kommentar
B25S Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Èn manns søppel, en annen manns skatt... Så vi som har Canon kan ta bilder av Nikon utstyr, mener du? Tom Ja, det skal jeg seriøst prøve å få til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Èn manns søppel, en annen manns skatt... Så vi som har Canon kan ta bilder av Nikon utstyr, mener du? Tom Ja, det skal jeg seriøst prøve å få til. Vi kan vel forberede oss på at Nikonistene gjør noe tilsvarende ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Vi kan vel forberede oss på at Nikonistene gjør noe tilsvarende ... Noe sånt du hadde i tankene? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Noe sånt du hadde i tankene? Du starter tidlig skjønner jeg Akkurat det objektivet anses vel som søppel av oss Canon brukere også, så det blir dårlig med kriging av det Men fra spøk til revolver; det bør være mulig å få til en del artige tolkninger av dette temaet. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Akkurat det objektivet anses vel som søppel av oss Canon brukere også, så det blir dårlig med kriging av det Så da vant Nikonistene på walk over? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Vi kan vel forberede oss på at Nikonistene gjør noe tilsvarende ... Noe sånt du hadde i tankene? Jeg ser at det ikke er IS objektivet mitt, og er derfor enig med deg Endret 21. mars 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Søppel.. hmm Tre bilder av søppel burde jo være enkelt å få til. Men tre gode bilder av søppel er nok en vanskelig utfordring. Blir spennende å se om deltakelsen blir stor. Jeg skal prøve, selvfølgelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Da er bildetråden åpnet. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå