Gyr0 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg holder på å redigere min første lille filmsnutt. Med film fra digitalkameraet mitt. men når jeg velger "Lag film" slik at den begynner å kjøre igjennom frames og slikt for å eksportere så får jeg en sånn her melding. "eksportfeil (rendrefeil)" og så stopper hele greia opp. Bruker pinnacle studio ultimate. Hvordan fikser jeg problemet her? EDIT: Jeg fant ut at jeg hadde lagt på en effekt for å øke hastigheten på filmen. Da jeg tok den vekk så fungerte det, men jeg vil jo ha den effekten på da... EDIT NR.2: Problemet løst ! Endret 19. mars 2009 av Twinkle Lenke til kommentar
perottol Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis du skriver her hvordan du løste problemet så vil tråden din kanskje ha nytteverdi for andre også. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Skal vi se.. Problemet var helt usaklig i grunn. Det jeg gjorde først var å laste inn et klipp fra digitalkameraet. Og så satte jeg på en effekt kalt "speed" på 160% . Deretter delte jeg opp klippet i mindre biter for å få noen tekstblokker imellom de. Men det var visst ikke greit.. Jeg måtte dele klippet først for så å sette opp hastigheten på hver enkelt bit. Da fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå