guesswhoitis Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei folkens. Vil bare fortelle en liten historie som preger meg veldig, vil samtidig holde meg anonym, men blir veldig glad for alle råd og tips dere kan komme med. Jeg bor på et internat, hvor det bor 150 stk ca. Har et eget lite rom og er som oftest en del fester i helgene. Jeg møtte en jente på internatet her for et år siden og vi utviklet et vennskap sammen. Men for 1 1/2 mnd tilbake ble det noe mer enn vennskap, vi begynte å kline, og ha samleie, i SKJUL. Så kom vinterferien på, og jeg reiste til meg og hun til henne. Vi kom tilbake og alt føltes så rart, hvertfall fra min del. Det hadde pågått i hvertfall 1 uke, kanskje 2. Men da ble det bare helt på tryne. Vi snakket nesten ikke med hverandre og det ble helt vanskelig, jeg fant ikke på hvilket ord som skulle komme først da jeg møtte henne, tror jo inners at jeg allerede var dødsforelsket i henne. Men det som gravde meg ned var at jeg så hun gikk mer og mer innom en god kamerat av meg her på internatet, vi er en vennegjeng som bor i samme gang og henger sammen på 4 stk. Og etterhvert som dagene gikk fikk jeg vite at det hadde skjedd en del sexuelle ting mellom kameraten min og henne hos han. Når jeg fikk høre det, gikk jeg hy og hutt, klikket noe vanvittig. For å si det sånn, har en vegg her som må erstattes pga det. Jeg fant ut at jeg kan ikke beskylde kompisen for det, for han vet ikke engang noe serlig om at meg og hun hadde gjordt noe før. Men jeg prøvde og prøver enda å la vær å snakke til henne, ikke si hei, ikke si hade. Det funker ufattelig dårlig, hun sier ikke hei til meg heller. Jeg får vondt i meg hver gang jeg møter henne og ser bare en annen vei... Er det noe jeg kan gjøre for å ordne opp i dette? Hun var en vanvittig god veninne. Hun er ufattelig vakker så er veldig vanskelig for meg å bare kutte tilbake til å bli veninne igjen, men tenker som at pr dags dato er vi ikke dèt engang. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, står åpent for alle tips og råd jeg kan få. På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Først så er det bra å få det ut. Synes du skal få henne til å snakke med deg. Lure på hva du gjorde galt som fikk henne til å gå på kameraten din. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 SNAKK SAMMEN. Sett dere rolig ned sammen, og legg alle kortene på bordet. Da kan du si hvordan du ser på hele greia, og hun kan få legge frem hva hun mener om det. Dere trenger jo ikke gå rundt og late som dere er venner, men tror det å kunne si hei til hverandre gjør saken lettere for begge to. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Herregud da mann... Om ting blir rart så _snakker_ en om det! da hadde du _muligens_ unngått hele dritten... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jepp.. Her er toget gått og passert, så her er det bare å prate med henne, og legge fra deg det som tynger på skuldrene dine. Bare få det ut. However.. Ikke gjør som Gryterett sier.. ikke ta den "Hva gjorde jeg galt?"-samtalen. Den vil bare få deg til å fremstå som svak og usikker på deg selv. Ha heller en "hva skjedde? Jeg skjønner ikke for jeg er jo kongen av verden"-holdning til det hele. Vis at det er hun som gikk tapende ut av dette og ikke deg. Men viktig at du ikke gjør deg til en overlegen drittsekk.. Du er en selvsikker mann, ikke en douchebag fjortiss. Ellers kan jeg si at sånne jenter ikke er så mye å spare på uansett, så bare lev livet, nyt det til det fulle, og beveg deg videre. Det finnes veldig mange andre mye bedre jenter der ute, selv om det kanskje ikke virker sånn akkurat nå. Lykke til! Lenke til kommentar
guesswhoitis Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Takk for kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå