cascada Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg føler at jeg har lagt på meg en del i det siste, spesielt lårene. Jeg trener 3-4 ganger i uka, men det hjelper ikke. Jeg vil gjerne gå ned 5-10 kg eller noe. Noen som har forslag? Kanskje en slags diett eller treningsprogram? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva er det du trener? Vekter? Løping? Svømming? Idrett? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Spis litt mindre og litt sunnere, tren store muskelgrupper og kardio, tren styrke før du trener kardio. Jobber med det samme som deg (gått opp noen kilo siden army'n). Lykke til! Det hjelper forsåvidt om du skriver litt om hva du gjør akkurat nå. Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Hva er det du trener? Vekter? Løping? Svømming? Idrett? Fotball Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg spiller fotball 3-4 ganger i uken. Jeg er 14 år. Jeg er ca 165 høy, og veier 58 kg. I sommer veide jeg ca 50-52 kg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Du har en BMI på 21, som er helt normalt. Tren litt muskler. Hvis du går ned 10 Kg vil du bli undervektig. Endret 19. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Du har en BMI på 21, som er helt normalt. Tren litt muskler. Hvis du går ned 10 Kg vil du bli undervektig. okda, men kanskje sann 3-5 kg. noe treningsprogram el.? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det viktigste er at du ligger i kcal-underskudd. Dette blir lettere jo mer du trener. Dvs. løping, cardio. Om du vil beholde musklene så godt som mulig(pga man kan ikke få MER muskler når man har kcal-underskudd, de vil faktisk bli mindre) må du trene styrke og spise masse protein. Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Det viktigste er at du ligger i kcal-underskudd. Dette blir lettere jo mer du trener. Dvs. løping, cardio. Om du vil beholde musklene så godt som mulig(pga man kan ikke få MER muskler når man har kcal-underskudd, de vil faktisk bli mindre) må du trene styrke og spise masse protein. muskler bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, men hva er cardio? :-) Lenke til kommentar
tmg Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Du spiller fotball og forventer ikke at du skal få større lår? Kompisen min som spiller på relativt høyt nivå og som nå er 18 har lår som tømmerstokker. I en alder av 14 mens du fortsatt vokser er det vel neppe en kjempegod idè å slanke seg uansett? :o Endret 19. mars 2009 av tmg Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Enig, er ingen vits for deg å slanke deg, spesielt siden du er aktiv, er 14 år, og har en BMI på 21. Ellers, siden du ikke bryr deg om musklene, har det ikke så mye å si hva du gjør om du slanker deg, så lenge du er i kcal-underskudd. Men som sagt, ikke slank deg Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Enig, er ingen vits for deg å slanke deg, spesielt siden du er aktiv, er 14 år, og har en BMI på 21. Ellers, siden du ikke bryr deg om musklene, har det ikke så mye å si hva du gjør om du slanker deg, så lenge du er i kcal-underskudd. Men som sagt, ikke slank deg jeg vil likom ikke slanke meg, jeg vil bare gå ned noen kilo. og kondisen den kommer jo etterhvert som fotballsessongen begynner. men låra mine består av flesk - ikke muskler. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Da er det bare å trene lårmuskler Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 men lårene blir vel ikke mindre av det? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Få monster lår, og ikke noen armer/rygg/skuldre Det ser tøft ut Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, men da blir de mer fast og mindre fett. Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 men jeg vil liksom ha tynne lår. jeg synes de ser så svære ut :s Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 De ser nok større ut enn de er. Lenke til kommentar
cascada Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 hva gjør jeg for å få de mindre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå