Erav Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Heisann hoppsann. Har fått PC av skolen, men msn er ikke her. Den sier at jeg må logge på administrator brukeren. Men siden det er skolen sin maskin som jeg har fått låne ut skolen, får jeg ikke innstalert en pøck. Jeg har ikke tenkt til å ta kontrol over hele maskinen ved å hacke meg inn og få admin rights, men bare innstalert msn, spotify og sånne simple programer jeg bruker. Jeg har tilgang til cmd så det er muligheter for å gå den veien. Noen som kan hjelpe? Bruker foresten XP Pro Endret 19. mars 2009 av Erav Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kan du ikke bare logge deg inn på admin via bak veien da? Sant det ikke er passord der. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 har du lest dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821194 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) har du lest dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=821194 Ja.... Men det er MSN jeg vil ha på maskinen. Jeg trur ikke det strider mot det at jeg skal få installert msn? :S Endret 19. mars 2009 av Erav Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan du ikke bare logge deg inn på admin via bak veien da? Sant det ikke er passord der. Hva er 'bakveien'? Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da må du restarte pc'n og trykke f8 eller no sånt sånn at du kan starte i sikkermodus. Så er det en ekstra bruker i tilleg til deg i loggin menyen som heter Administrator, eller no sånt. Prøv og logg på den. Hvis du ikke må ha passord eller kan passordet evt, så kan det kanskje gå ann og installere programer via den brukeren i og med at det er admin:P Hvis ikke kan du disable passordet i command i vanlig modus på din egen bruker. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vil det ikke gå ann og bare bruke en 'portable' msn klient? Slipper du installere noe som helst på maskinen. Finner det ved en enkelt Google søk Lenke til kommentar
Lasse92 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hadde samme problemet Hvis du har installert Msn på en annen pc tar du og kopierer hele den mappa inn på en minnepenn, også legger du den bare den mappa inn på skole pcen trykker på msn ikonet som heter msnmsgr eller noe inne i mappa. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) mm, husker jeg hadde msn, lime wire, og bit lord etc på brukeren min på ungdomskolen though Server mulighetene gjore det mulig og legge CS ut på grenen så alle fikk adgang til og spille det Endret 20. mars 2009 av zibiri Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) hvilket fylke tilhører maskinen? har mye og si i forhold til hvilke sperrer. er også endel fylker du gjerne skulle hatt rettighetene til installere siden noen fylker regner dette som ansvar for egen læring hva du gjør med maskinen. Endret 20. mars 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 til trådstarter? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 ja var ment til trådstarter Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mange i klassen min som bruker Messenger FX. Fungerer veldig i bra i følge de som bruker det. Har ikke prøvd det selv. her er en link: http://www5.messengerfx.com/ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har du fått av videregående eller? For hadde samme problemet med den PC'en. Eg gjorde det samme som Lasse92. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå