Alexander Prestmo Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 I utgangspunktet så oppgis det som en forskjell fra XP Pro til Home at det i Home ikke støttes flere enn 1 skjerm. Det jeg personlig mener er at det må jo være opp til driverne til det aktuelle skjermkortet. I en artikkel som ligger hos Microsoft så klarte jeg å tyde at det var en del skjermkort som støttet 2 skjermer eller flere på XP Home, men jeg er ikke sikker. Derfor lurer jeg på om noen har prøvd med 2 skjermer på XP Home? Er det sant at det bare er begrensninger i forhold til at noen skjermkort ikke har XP kompatible drivere? Er forøvrig et Matrox G200 DualView som er kortet som er aktuelt å bruke. Hilsen Alex Lenke til kommentar
tli Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Bruker selv to skjermer med Matrox G550 og XP home. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Alexander Prestmo Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Sa jeg G200..? Det er riv ruskende feil. Nå ble jeg litt usikker, men det er et 16MB G450/G550. Poenget er at det høres da ut som at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå