ole_marius Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) med tanke på at du fikk 6 så kan jeg si at jeg fikk 5 på teori delen. men en ting skal disse prøvene ha, de må fornyes litt, disse matteprøvene viser egentlig bare den generelle matematikkunnskapen men ikke på andre mattområder, men dog så er vel dette hva de er ute etter da Endret 1. april 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har du noe kilde på det, eller er det bare noe du tipper? Av alle de jeg har snakka med tror jeg snittet blir ca. 6-7. Av alle du har snakka med? Snittet ligger garantert ikke på 7 i alle fall. Tviler også på 6. 5, da snakker vi. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har ikke sakt at snittet ligger på 6-7 heller jeg, sier bare at av de jeg har snakka med har de hatt et gjennomsnitt på ca 6-7 og derfor syns jeg det var rart med et snitt på 4-5 som det ble nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk 7. Men det er på nittitallet da, kanskje de har endret på oppgavene senere - gjort dem lettere....... Regner med at det tilsvarer IQ på 115.... Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk 7 nå. Tviler veldig på at at det tilsvarer en iq på 115... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk 7 nå. Tviler veldig på at at det tilsvarer en iq på 115... Du er for beskjeden... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hva er 9'er da? Jeg tenker som så at 5 er snittet og tilsvarer 100 i IQ, mer eller mindre. Har du over 135 IQ får du vel kanskje 9, mens du må over 120 for å få 8. Nei, hvem vet. Konvertering blir vanskelig, men det er en gjettning. EDIT: Fant en annen som lurte på hva 5 betyr: http://www.milforum.net/forum/viewtopic.ph...2a6f78130367d7d Endret 2. april 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 8 er vel ikke en karakter? 1-3-4-5-6-7-9? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kjenner flere folk som har fått 8. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Åå, ok. Var slik jeg og de andre på sesjon oppfattet det (snakkemannen var litt uklar). Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 9 er så vidt jeg skjønte det ut i fra forklaringen fra de på sesjonen ikke noe ekstraordinært men det betyr heller "godt nok". Så det vil nok heller være ca 100 i IQ for en nier. Målingssystemet deres er ikke laget for å måle noe høyere så alle med godt nok eller mer blir behandlet og scoret likt. Jeg fikk 9 på alt på sesjons bortsett fra psykisk helse Kom ikke inn. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er det ihvertfall ikke. 9 er langt over snittet, men at du har over 135 i IQ når du har 9 er nok ganske overdrevent. Går neppe ann å sammenligne hver karakter med en IQ. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 9 er så vidt jeg skjønte det ut i fra forklaringen fra de på sesjonen ikke noe ekstraordinært men det betyr heller "godt nok". Så det vil nok heller være ca 100 i IQ for en nier. Målingssystemet deres er ikke laget for å måle noe høyere så alle med godt nok eller mer blir behandlet og scoret likt. Jeg fikk 9 på alt på sesjons bortsett fra psykisk helse Kom ikke inn. Du sammenligner evnetesten med det å ikke være svaksynt. Helt feil. Og hvorfor lyver du om at du har fått 9 på evnetesten.? Bare resonnementet ditt ovenfor beviser det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pivotal: Mener du da at 4% av Norge befolkning er smartere enn snittet i USA? (Hvis dette: http://www.milforum.net/forum/viewtopic.php?p=133832#133832 stemmer). Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hmm, stemmer sikkert da at jeg tar feil. Sikkert jeg som blander litt. Men lyver da ikke om hva jeg fikk på testene. Fikk 9 på samtlige tester bortsett fra 3 på psykisk helse. Jeg fikk forklart at 3 var høyt nok til at jeg ikke fikk et "ikke godkjent stempel", men lavt nok til at jeg ikke kom til å bli innkalt. Fikk 9 på evnetesten og 9 på synstesten også ja dog overrasket meg at jeg fikk 9 på synstesten om det er meningen at det skal være en bra score. Synes selv synet mitt er middelmådig. Og ditt eget ressonement om at det at jeg har fått med meg feil info betyr at jeg har lav IQ er nok det som stemmer Jeg har ADD og er et skikkelig surrehode. Men har alltid scoret høyt på IQ tester og hatt toppkarakter på skolen. Konsentrasjonsevne er ikke det samme som IQ Endret 2. april 2009 av Pivotal Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk 7. Men det er på nittitallet da, kanskje de har endret på oppgavene senere - gjort dem lettere....... tviler, som jeg har forstått det er oppgavene lik som da den ble laget i 1954 Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 offiseren min sa at snittet lå på 3,5 Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Når jeg var på sesjon var visst snittet rundt 2...Jeg fikk selv 5 og synes det er bra nok Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Spørs vel fra sted til sted, er jo alltid noen som er smartere enn andre. Blir litt dumt når noen sier at snittet ligger på 7, mens andre sier at den lå så langt nede som 2 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå