Gå til innhold

Problemer med svette og lukt på føttene.

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva den beste behandlingen for å bli kvitt svetten på føttene?

Har selv prøvd og undersøkt:

- Lagt føttene i zalo og varmtvann (satt 1t med dette og svetter fremdeles)

- Fryst ned skoene i fryser (5-6t uten at det hjalp noe særlig)

- Geox sko (svetter like mye som før)

- Hørt med fotterapeut (Alt. hos dem var å sprøyte med botox, effekten varer i 1 år og koster 8000kr)

Eneste alternativet jeg har pr. idag er barbent med sandaler, men oftes litt kaldt om vinteren.

Endret av Duqe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er problemet ditt lukt? Eller at du blir våt av svetten?

Å stoppe svetten er kanskje litt vanskelig.

Men å lukten.... Eg svetter mye på beina, kan ikke gå med tennissokker for da blir eg våt og etterhvert kald på beina.

Eg går mye med ullvang sokker. Da slipper eg å bli kald på beina, pluss at (så lenge sokkene er forholdsvis reine, altså ikke en uke med bruk siden forrige vask :)) det lukter kun det første minuttet etter at eg tar av meg på beina.

Lenke til kommentar

Det er mest lukta som plager meg da jeg jobber på kontor med flere andre, så med en gang jeg merker litt svette så er det på barbent med kun sandaler på.

Sokkene bytter jeg hver dag, har også prøvd vanlige ullsokker men svetter desverre da og.

Lenke til kommentar

Jeg slet en del med at jeg ble veldig fuktig i hendene når jeg var litt mindre. Da fikk jeg tips om å prøve Aluminiumsklorid (får det på apoteket). Det er egentlig for folk som sliter med svette under armene men det fungerte utmerket. Hendene tørget ut på ett vis og etter å ha brukt det en stund var jeg så godt som helt bra. Kan garantert forsøkes på føttene også...

Lenke til kommentar
Jeg slet en del med at jeg ble veldig fuktig i hendene når jeg var litt mindre. Da fikk jeg tips om å prøve Aluminiumsklorid (får det på apoteket). Det er egentlig for folk som sliter med svette under armene men det fungerte utmerket. Hendene tørget ut på ett vis og etter å ha brukt det en stund var jeg så godt som helt bra. Kan garantert forsøkes på føttene også...

Da skal det prøves, prøvde nylig kaliumpermanganat som var anbefalt av apoteket og jeg svetter dessverre fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...