Gå til innhold

Alternativ til Outlook Express

Anbefalte innlegg

Vet at det finnes en del gratis alternativer til Outlook Express, men det ser ut til at svært få har en funksjon som jeg setter pris på; nemlig det å sjekke mail på mange kontoer samtidig (send and recieve all i OE). Mulig det er jeg som ikke har sett nøye etter , men i alle fall: noen som vet om et e-postprogram som har denne funksjonen og som har alle (og kanskje mere til) funksjonene som OE har ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis OE har alle funksjonene du trenger, hvorfor bytte da?

Ok, burde vel ha nevnt det: OE suger mht sikkerhet, for øvrig ok.

Du kan ta en titt på Eudora (freeware). Det skal være meget bra (har jeg hørt). Jeg bruker det ikke selv. Er fornøyd med min Outlook.

Har prøvd Eudora, men har den nevnte funksjon ?

Foxmail 4.1 er et veldig bra alternativ til OE. Her kan man bruke flere kontoer, samt at programmet har mulighet for å fjernadministrere mailservere (dvs lese meldingshodene, fjerne mail fra server).

Å bruke flere kontoer er greit, emn saken var om man kunne sjekke alle med ett tastetrykk.....har mange kontoer og manuelle operasjoner for hver konto blir litt pes.... høres ellers interessant ut

Lenke til kommentar

Ja, man kan ha flere brukere som hver har flere kontoer. Man kan sjekke alle mailkontoene til alle brukere med et tastetrykk! Samtidig kan hver bruker passordbeskytte sin brukerkonto, slik at ingen andre får tilgang til å lese mailen. Dette er noe som fungerer mye bedre med Foxmail enn Outlook Express.

Lenke til kommentar
Ja, man kan ha flere brukere som hver har flere kontoer. Man kan sjekke alle mailkontoene til alle brukere med et tastetrykk! Samtidig kan hver bruker passordbeskytte sin brukerkonto, slik at ingen andre får tilgang til å lese mailen. Dette er noe som fungerer mye bedre med Foxmail enn Outlook Express.

høres bra ut, verdt å sjekke ut. Takk !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...