Garanti Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og - det faktum at et insekt spiser på brokkolien betyr at den ikke er sprøytet Jeg ville gitt larven mat og latt den vokse for å se hva den blir til! Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Masse bra vitaminer og proteiner i sånne larver. Steker du den smaker den faktisk ikke så værst......... Har jeg hørt. Sunn og proteinrik ja, men smaker nok skikkelig vondt. Jeg smakte på diverse stekte og friterte bugs når jeg var i Thailand sist, og alle smakte direkte vondt. Surt og stramt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bah, spis den... Folk skal være så pirkete... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Og - det faktum at et insekt spiser på brokkolien betyr at den ikke er sprøytet Jeg ville gitt larven mat og latt den vokse for å se hva den blir til! jeg er faktisk enig der. er typen til å lett ha gjort noe sånt hadde den vært levende Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er en Anorexia Vulgaris, vanlig delikatesse i Latin-Amerika. Spises helst levende, de er mest saftige da. Brukes ellers i slankemidler og kosmetikk. Skal være spesielt godt egnet i kremer pga sin helt spesielle konsistens, men brukes også i illeluktende parfymer… Neida, jeg har ikke peiling, men den er neppe farlig. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) ha ha...såg avataren din og begynte å lese. yes...her er vi inne på noe, men nei :!: Endret 21. mars 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå