Gå til innhold

rart insekt i brokkoli


Anbefalte innlegg

hei

 

matlysten ble plutselig ikkes å stor lengre da jeg oppdaget dette insektet som låg inni en fersk brokkoli fra rema som var lett kokt. fikk selvfølgelig ikke med meg at det låg noe inni den ene dusken før jeg hadde spist halvparten av middagen på fatet

 

noen som har en ide hvilket insekt det er eller hvem jeg kan kontakte på nett for å finne ut av denne rare skapningen?

 

PÅ BILDENE LIGGER INSEKTET VEDSIDEN AV EN VANLIG TYGGIS

 

SETT OVENFRA:

rartinsektfunnetibrokkoli003.jpg

 

SETT UNDERFRA:

rartinsektfunnetibrokkoli001.jpg

 

I POROFIL :)

rartinsektfunnetibrokkoli002.jpg

Endret av gjeewaytee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke landlord nei. kjerringa som har kjøpt fersk brokkoli på rema fra frukt og grønt diskene

 

jeg gidder ikke å gå ned der for å krangle meg til en ny brokkoli (som jeg av en eller annen grunn ikke kommer til å spise på en stund hehe) eller pengene tilbake for brokkolien

Lenke til kommentar

Kan jo være kjekt for andre kunder om du går ned...

 

Kanskje de kan sjekke og fjerne "infisert" brokkoli?

 

Men nå er det jo en kjennsgjerning at bugs and stuff finnes i grønnsakene vi får kjøpt, og at de alltid skal skylles grundig før man lager noe av det...

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at innsekter kan finnes i alle frukt/grønt avdelinger, uavhengig av butikk-kjede.

Jobber selv med frukt/grønt og jeg har flere ganger oppdaget edderkopper, sneiler, larver o.l på varene. Man kan aldri få noen garanti for dette. Anbefaler derfor alle å skylle grønnsaker og frukt før det spises :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...