Turtlis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skulle dette være en vittig kommentar? Men altså.. FEM flasker ??? Jeg drakk ei halv en gang, og ble dødskvalm. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, jeg er faktisk bekymret. Hvis det er slik at du drikker så mye alkohol at du føler deg overstadig beruset, og deretter går på toalettet hvorpå du stikker fingrene i halsen for å spy slik at du kan fortsette å drikke, ja da er jeg faktisk bekymret for hva du driver på med. Da er det ting som tyder på at du har et usunt forhold til alkohol, og jeg håper virkelig du klarer å endre livsførsel før det skjer deg noe forferdelig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du har all grunn til å være bekymret. Det er virkelig noe jeg gjør hver helg Eller nei.. Jeg har blitt ekstremt kvalm og uvel etter tre øl liksom. Så det er ikke nødvendigvis mengden det kommer an på. Hvorfor være svimmel og kvalm, når du kan la være? Har du aldri spydd på fest, for så å bli i fin form etterpå? Jeg vil si det er rimelig "normalt". Lenke til kommentar
katrinepine Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Skulle dette være en vittig kommentar? Men altså.. FEM flasker ??? Jeg drakk ei halv en gang, og ble dødskvalm. Ja ville bare fortelle at da jeg started tråden var problemet at jeg ble så dårlig dagen etter i tillegg til å spy om kvelden/morningen, men nå er det problemet løst Men ja 5 flasker, å brukte en party shooter så det gikk for nedpå og, men gikk egentelig ganske bra:) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Drikk vann. Mye vann. Før. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har/hadde samme problemet.. Drikker jeg 1 cider blir jeg kvalt får vondt i hodet.. men deriomot drikker du BARE reint øl får jeg ikke noen problemer. hold den unna svart sprit( Jâgermeister, fisherman etc.) Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er dette et problem? Er du så avhengig av å drikke alkohol at du må ta medisiner/ andre løsninger for å klare å drikke? Syns dette høres meget merkelig ut... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Spis før du begynner, Zyrtec funker fett. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er dette et problem? Er du så avhengig av å drikke alkohol at du må ta medisiner/ andre løsninger for å klare å drikke? Syns dette høres meget merkelig ut... Ja det synes jeg også. Trenger kanskje ikke ta den diskusjonen her med drikkekulturen i Norge er helt på jordet. I denne tråden ser man krem eksempler på ungdom med feil syn på inntak av alkohol. Jeg synes det er latterlig at folk drikker for å passe inn, en flokk med sauer. Du har all grunn til å være bekymret. Det er virkelig noe jeg gjør hver helg Eller nei.. Jeg har blitt ekstremt kvalm og uvel etter tre øl liksom. Så det er ikke nødvendigvis mengden det kommer an på. Hvorfor være svimmel og kvalm, når du kan la være? Har du aldri spydd på fest, for så å bli i fin form etterpå? Jeg vil si det er rimelig "normalt". Det er på ingen måter normalt(hva nå enn det betyr). Jeg synes det er unødvenig, barnslig, idiotisk og sykelig. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Det er ikke spesielt lurt å kaste opp, unngå det hvis du kan. Syren i magesaften tar knekken på tennene deres, og drikker man søte drinker etterpå blir det bare enda værre. Dette får du ikke hull av, men i verste fall noen små stubber av tenner igjen. I tillegg får du et helvete med ising, tannpine og jævlig lite pene tenner. pHen på magesaften ligger på mellom 1-3, og dette etser bokstavlig talt vekk alt av tenner. Endret 19. mai 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Som nevnt her - Drikk med måte. - Vann før, etter og mellom slagene. - Tenk gjennom hva du drikker og hva du eventuelt bander det ut med. - Vurder om det er verdt det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Og ikke drikk på tom mage, det går sjelden bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hehe, du får ikke mindre tenner av å spy EN gang på fire måneder? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) De gangene jeg er ute har jeg som regel en halvtimes nattbussrute å se frem til når jeg skal hjem (om jeg ikke er veldig beslutsom/heldig/kjip og rekker siste banen). Kjøper alltid et eller annet å drikke på denne turen hjem. Dette er med på å gjøre påfølgende morgen/formiddag vesentlig mer behagelig, og hindrer meg ofte i å måtte rope på elgen. Endret 23. mai 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 brus og drops? hørtes veldig klissete ut. Tror det går mye på psyken. Bestemmer man seg for at man blir kvalm og uvel av det ene og det andre blir man ofte det. Jeg drikker ikke veldig ofte, så de gangene jeg gjør det, blir det en helaften, med alt mulig rart (øl, vin, sprit, red bull osv) har aldri hatt noen problemer. Ps* drikker 1-1.5 liter vann før jeg legger meg etter en slik aften, og har aldri problemer hangovers. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ett par tips: - Drikk over lenger tid - Om du har hatt antydninger til å være slapp, hostete, kvalm o.l. siste dagene, ikke en gang tenk på å drikk - Vann i store mengder over tid - Ikke drikk på tom mage Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hehe, du får ikke mindre tenner av å spy EN gang på fire måneder? Selvfølgelig ikke. Men det er likevel ikke lurt å kaste opp regelmessig. Dersom det er hver fjerde måned har det lite å si, men flere ganger i måneden har det en effekt å kaste opp. Værsågod, dersom du ønsker ekle tenner og tannpine, spy som faen, jeg anbefaler likevel ikke å gjøre det. Endret 23. mai 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Man føler seg jo faktisk bedre etter å ha kastet opp, men siden du drikker såppas ofte er det vel ikke så lurt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvem er "du" forresten? Jeg har ikke spydd på et halvt år, sånn btw. Og det var fordi jeg ble skamdårlig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor være svimmel og kvalm, når du kan la være?Har du aldri spydd på fest, for så å bli i fin form etterpå? Jeg vil si det er rimelig "normalt". yep, for noen helger siden drakk jeg alt for mye alt for fort. Gikk på badet, spydde litt og så var det på'n igjen. Dro på byen og var i knallform. Det var første gangen jeg elga på .... 2 år tror jeg. Er veldig sjeldent jeg blir så full at jeg spyr så jeg føler ikke noen akutt frykt for at tennene mine plutselig skal forvandle seg til små stubber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå