Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

høylytt krangel , trenger råd!

Gjest noblonde

Anbefalte innlegg

ja det beste er vel å ligge litt lavt... snakk rolig og prøv å være så vennlig som mulig...

vet at det er lett å hisse seg opp, og godt å føle at det er seg selv som har overtaket... men i ditt tilfelle så trur jeg at mannen din trenger litt overtaket noen ganger og.

når det gjelder økonomien, hvis du føler at du stoler på han, så si deg enig med han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis han ser det går nedover med økonomien, selv om begge tjener endel, er det jo lett å forstå at han blir oppgitt. spesielt siden du ikke bryr deg om at det går dårlig. Og det at han advarte deg med å si du skulle roe deg ned, betyr jo at denne gangen var det du som gikk over streken. Jeg kan godt forstå at han er fortvilet over situasjonen da det virker som om du ikke forstår han, eller hører på han. Men ingen av dere reagerte optimalt. Du skulle ikke gått selv om han sa det. Tror jeg...

Lenke til kommentar

Når begge roper så kan det knapt nok kalles en diskusjon. Kan være en ide å tenke over at det er barn i huset også, det er langt i fra kjekt å høre på et slikt rabalder.

Eneste veien vekk fra det er å ha en rolig rasjonell diskusjon uten egling.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Herregud, sånn som jeg ser det, så er du ei masete kjerring som absolutt skal ha det siste ordet på død og liv uansett hva du sier. Og det at mannen slår i bordet i ren frustrasjon HELE 1 til 2 ganger i året er jo UFORSTÅELIG! Håper du tar sarkasmen her.

Det er du som er problemet. Deal with it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...