danielsn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei. Ønsker gjerne å få noen tilbakemeldinger på siden min. Hva er bra og hva bør jeg forbedre? Link: skeptisk.net Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Linken fungerer ikke Endret 19. mars 2009 av Fikseren Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Linken fungerer ikke Også var det på,n igjen.. da starter jeg kritikken mot meg selv: Skaff deg en stabil router gutt! Den er oppe om ca 10 min. Serveren står hjemme mens jeg bor på hybel 8 mil unna. EDIT: funker nå Endret 19. mars 2009 av danielsn Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Koster 10 kr. i mnd. hos one.com og ProISP...... Server hjemme blir det bare tull av... Vertfall til å hoste hjemmesiden sin på. Men... 10kr. pr mnd. x 12 = 120kr. spart. tross alt... ehm... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Greit som utgangspunkt, men trenger noe jobb. Her er noen punkter: - Font med seriffer er generelt sett en dårlig ide på hjemmesider (all tekst som vises på skjerm). Foreslår derfor å bytte font på brødtekst til en gotisk skrift (Arial, Verdana, Helvetica osv). - Litt luft over logoen hadde gjort seg. - Veldig mye luft under linkene på hovedmenyen av en eller annen grunn? - Høyrejustert ekstramenyer er litt forvirrende til å begynne med. Særlig på bildegalleriet er navigasjonen uklar. Det faktum at infoteksten her i det hele tatt trengs, viser at brukervennligheten her kunne vært veldig forbedret. Generelt sett skal brukerne komme inn på galleriet og instinktivt vite hvor de bør klikke. Foreslår å i det minste ha thumbnails sammen med album-navn. - "Index" er forsåvidt et artig navn for forside-linken, men mulig det kan være forvirrende for endel, særlig de som ikke er stødig i engelsk og/eller jobber med hjemmesider selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå